חשד לרצח: ואליד נאסר בן ה-31 מטירה, נורה הלילה (חמישי) למוות מטווח קצר, בעת שישב ברכבו בשכונה הדרומית של טייבה. מבצעי הירי על פי החשד ירו מספר רב של יריות שחלקן פגעו ברכב נוסף, אולם שם לא דווח על נפגעים.

הנרצח נמצא ברכבו כשהוא מחוסר הכרה ועם סימני ירי. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו אותו ללא סימני חיים וקבעו את מותו. במסגרת חקירת האירוע נחשפו החוקרים לזירה נוספת שבה אותר רכב עם סימני ירי ומעט כתמי דם אולם שם לא דווח על נפגעים. 

התושבים מוחים על העלייה הגואה בפשיעה בחברה הערבית שגובה מחיר קורבנות רבים. מנגד המשטרה מציגה נתונים מרשימים, לכאורה, על תפיסה של אמצעי לחימה (אמל"ח) בלתי חוקיים רבים במגזר. "אכיפה בלבד אינה מספקת וחייבת להתבצע פעילות פנימית מאסיבית בחברה הערבית ואולי אפילו ניצנים של שינוי בתרבות הערבית הפותרת סכסוכים באמצעות חיסולים פנימיים מיותרים" אומרים גורמים במשטרה.

ביום שלישי פתחה המשטרה בחקירה בחשד לרצח נוסף במגזר הערבי, לאחר שגבר בן 77 מג'סר א-זרקא שהוצת ונכווה בכל חלקי גופו בדרגות ב' וג' לפני מספר ימים מת מפצעיו. במסגרת החקירה נעצרו שני תושבי ג'סר א-זרקא, בני 20 ו-35, בחשד למעורבות במעשה.

בסוף השבוע שעבר נפצע הקשיש באורח קשה לאחר שהוצת, ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "רמב"ם בחיפה". פרמדיק מד"א אסף תפוחי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב בהכרה כשהוא סובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו. ביצענו בדיקות רפואיות ומיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל נוזלים ומתן תרופות לשיכוך כאבים, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים".

נציין כי מאז תחילת השנה זהו הקורבן ה-18 בחברה הערבית.