א', אביה של הילדה בת ה-10 מהדרום שהותקפה מינית על ידי נער בן 17 שפרץ לביתה, שוחח היום (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM וסיפר על התחושות הקשות מאז האירוע המזעזע: "בהתחלה חשבתי שזה חלום כל הסיפור הזה ואז הבנתי שזה אמיתי. אם הייתי יכול הייתי הורג אותם בלי לחשוב, אבל כשיצאתי עם הנשק הם נעלמו".

שלום א'. אתה אביה של הילדה בת ה-10 שהותקפה מינית על ידי בן 17 שפרץ אליכם הביתה, בדרום הארץ. התוקף נמלט עם 50 שקל וצעצועים, הוא בן 17 ונשכב ליד בתך. יש לי ילדה בת 10 אז קשה לי, אני אחסוך את התיאור הנורא. היום הוגש כתב אישום בבאר שבע, הפרקליטות מייחסת לו התפרצות, גניבה, מעשה סדום, מעשה מגונה בקטינה. היית בבית?
"כן, ממש בחדר הצמוד".

ספר לנו מה ידעתם, מה הרגשתם?
"שום דבר. בעת המעשה שום דבר. רק בדיעבד שהילדה צעקה ובאה לחדר שלנו בצרחות. הם כבר ברחו, הספקתי לראות אותם בסוף הבריכה וכשיצאתי עם הנשק הם נעלמו".

ניסית לירות?
"בפעם הראשונה שזיהיתי רק רציתי לראות, נכנסתי לראות שהם לא בבית ואכן ראיתי שהמגירה של המפתחות של הרכב הייתה על הרצפה. בהתחלה חשבתי שזה חלום כל הסיפור הזה ואז הבנתי שזה אמיתי. ישר הבנו מעומק הצרחות ומה שהיא אמרה שאני לא אפרט, זה לא היה בכלל חלום. נכנסתי קודם לבית לראות שהילדים האחרים, באותו חדר היו עוד 3 ילדים".

אני מתאר לעצמי מה הייתי עושה אם אני מתעורר ויש לי אקדח והם לידי. אריה שיף? איך קראו לו?
"גם בלי אקדח".

גם בידיים, אתה צודק. הילדה שיתפה מההתחלה?
"היא אמרה בתיאורים של ילדה מה קרה, לאשתי, היא התעוררה ישר, זה היה חצי שעה אחרי שנרדמתי בשבת, אתה לא חולם שפתאום ייפול עליך דבר כזה".

סיפור שיף שירה בפורצים שגנבו לו את הרכב ומועמד לדין, היה לך בתודעה?
"אני חושב שהוא בתודעה כל הזמן, כל הסיפורים, לגמרי כן, לא שזה היה מונע ממני להרוג אם הייתי יכול באותו רגע. רק בגלל בעיה טכנית זה לא קרה, רק כי לא הספקתי לא משום סיבה אחרת. אם הייתי יכול הייתי הורג בלי לחשוב".

אי אפשר להשוות בין מי שנכנס לרכב.
"אני רוצה להשוות, דווקא בגלל המקרה הזה. אני רוצה לדבר אל עם ישראל למי שיש לו שכל, אני מדבר על פשע, עניין שפשוט אין שום פרטיות, רשות הפרט ורשות הכלל והגבול ביניהם. עניין הגבול של כך מטושטש בגלל שברוב הפעמים זה עבירות רכוש. כשאתה מחליק על קטנה, אני חושב שהגדרת החוק צריכה להשתדרג, לעלות את זה למקום הראוי, מי שנכנס לשטח פרטי, עסק, בית, שטח חקלאי, הוא צריך לדעת שדמו בראשו, שהוא מסתכן, שהוא יכול לצאת משם מת. אני לא צריך לספק הסברים למה ביצעתי את מי שביצעתי, כל דבר זה חשש לחיי. כל אדם מבוגר שנכנס לשטח פרטי הוא מודע לחלוטין מה הוא עושה ומודע במיוחד אם זה בלילה שהוא לא שם בתמימות".

הכי קיצוניים זה אמריקנים ושם אם אתה דורך בשטח של אדם אחר אפשר לירות בך. אבל אנחנו מדינה רגישה, כולם עם נשק.
"אני חושב ששללו מאיתנו את החירות הפרטית, כל עוד אני לא יכול בבית שלי להחליט".

אם היית נוקט באמצעים בבית שלך לא הייתה לך בעיה אבל אני מבין מה אתה אומר. בזמן בריחה זו מתחילה להיות בעיה.
"מבחינתי זה לא נכון, כי הם פשוט רוכבים על הגל הזה אני רואה את זה בכל הפשיעה, הם יודעים בדיוק את החוקים והם עובדים לפי זה".

אחרי כמה זמן נלכד?
"מהר מאוד, משטרת ישראל עשתה פה עבודה מאוד מדויקת עם כל העדויות, זה ודאי הם".

יש לכם מושג מה העונש המקסימלי? למרבה הצער הוא קטין.
"אני לא מבין במשפט, הבנתי שזה תלוי בהגדרה. יש פה עדויות סותרות, הוא אמר ככה והיא אומרת ככה".

טוען להגנה עצמית בטח. מה שלום הילדה?
"הרגשנו חיבוק מאוד גדול מעם ישראל בכלל, חברים, שכנים, כל הארץ. אנשים ממש תומכים והילדה ברוך השם תשתקם, זה תהליך ארוך אבל בסך הכללי היא בסדר כרגע, תחת השגחה והרבה אהבה ותשומת לב".

בטיפול.
"בטיפול, מתחילה טיפול עכשיו, ועוד כמה ילדים כי זו טראומה משפחתית".

משפיע על האחים והאחיות?
"חד משמעית כן".

אנחנו מחבקים. ואולי ישנו את החוק כדי שמקרים כאלה לא ישנו.
"אני חושב שזו תהיה המתנה הכי גדולה לילדה הזאת. הגיע הזמן".