אלירן מלול, הנאשם ברצח אשתו לשעבר מיכל סלה, העיד הבוקר (רביעי) לראשונה במסגרת משפטו בבית המשפט, והתייחס לאירוע שהסתיים במותה. "היא דקרה אותי מספר פעמים, היא השקתה אותי בוויסקי ונרדמתי. כשהתעוררתי ראיתי אותה מתה על הרצפה עם כדורים לידה", אמר מלול.

דברים מצמררים: העדות המטלטלת של שירה איסקוב נגד אביעד משה

מלול טען גם כי חווה אלימות מצד רעייתו לשעבר. "היא הכתה אותי בעבר, אמרה לי שצריך לנקות את הבית, ועניתי שאני עייף ואין לי כוח - והיא נתנה לי סטירה", אמר מלול.

עו"ד עידן גמליאלי המייצג את מלול נשא דברים לפני עדותו, ואמר כי "מאז אותו אירוע טרגי ומצער, מתנהלים שני משפטים מקבילים נגד הנאשם. המשפט הראשון שהתחיל נגד הנאשם עם היוודע האירוע לתקשורת, שם כל האמצעים כשרים, ניתן לפרסם הכול".

עוד כמה רגעים בבית המשפט רוצח אחותי ידבר לראשונה. יעמוד ליד הדוכן זקוף, פניו מגולחים, לרגליו אזיקים, לקודקודו...

Posted by Lili Ben-Ami on Tuesday, February 23, 2021

לילי בן עמי, אחותה של סלה, כתבה לפני הדיון על מלול כי "לקראת עדות הרוצח בגופו אנו מוצפים בכאב. אדם אשר במשך כשנה וחצי מתמיד בסירובו לספר מה עבר על מיכל ברגעי חייה האחרונים. מסרב לשתף מה עבר על בתו, תינוקת יונקת בת שמונה חודשים, שהייתה שם בזירת הרצח 17 שעות. היכן הבושה? האין שריד של כבוד עצמי או חמלה אנושית?". 

"מאז שנכנס למאסר, הוא בוודאי הוכתר כמצטיין הכלא, חביב האסירים והסוהרים, בעל קסם אישי, זה שעוזר, מתחנף ומחייך לכולם", הוסיפה בן עמי. "אנחנו מצפים שבעדות שלו הוא 'ייתן הופעה', יחבוש את מסכת הקדוש המעונה, המלאך שגורלו התאכזר אליו. הוא יודע לעורר רחמים, ללחוץ על כפתורים, יודע לגרום גם לגברים וגם לנשים לחוש מלאי חמלה, לנגוע ולטוות סיפורי חיים מרגשים, מיומן ומומחה להתמסכנות".