החשד לאונס קבוצתי של קטינה בשרון: אימה של הילדה שעל פי החשד נפלה קורבן לאונס קבוצתי לאחר שימוש בסמים התרעמה היום (שלישי) לנוכח ההחלטה להעביר את התיק לפרקליטות וטוענת כי הבת שלה אוימה על ידי החשודים ששינו את גרסתם בחקירה.

האם זועמת מאחר וייתכן שבמקרה שכזה תדרוש הפרקליטות השלמת חקירה על פי הנחיות של פרקליט מלווה, ובמידה ואלו לא יושגו דינו של התיק להיסגר. 

האם, שטענה כי הופעלו לחצים על בתה, סיפרה למעריב: "יש לי שיחות מתועדות שאחרי שהיא אמרה לי כביכול שלא עשו לה כלום היא חייגה אליי ואמרה לי שאיימו עליה. אמרתי לה שאני יודעת. הבת שלי הותקפה על ידי אחד החשודים ששבר לה את השעון. אחד החשודים טען בהתחלה שהוא לא נגע בילדה שלי. הוא גם אמר לי את זה בתקיפות בטלפון אבל אחר כך שינה את הגרסה וטען שזה היה בהסכמה מלאה. הוא עוד מעט בן 16 והיא עוד לא בת 13, אז על איזו הסכמה מדברים? זה תיק שמנסים לסגור אותו וצריך לחקור למה".

בהקלטות שהגיעו לידי "מעריב" נשמעת הבת אומרת לאמה: "הוא איים עליי", ולאחר מכן מציינת כי אינה יכולה לדבר וכי תתקשר לאמה מאוחר יותר.

מוקדם יותר היום החליטה המשטרה על העברת התיק לידי הפרקליטות. ההחלטה התקבלה לאחר שבימים האחרונים סיימה המשטרה את החקירה, אך נתקלה בקשיים ראייתיים, זאת חרף הקלטות חשודים המטילים אימה על הקטינה, וכן סתירות שהתגלו בעדויות של חלקם, שתחילה טענו כי לא קיימו יחסי מין עם הקטינה, אך לאחר מכן שינו את גרסתם ואמרו כי היחסים התקיימו בהסכמה.

במסגרת הפרשה, שנחשפה לראשונה ב"מעריב", נטען כי הקטינה נמלטה ממוסד חינוכי בו שהתה והגיעה לדירה שבה, על פי החשד, היו מספר צעירים, חלקם קטינים בעצמם וחלקם בגירים. ככל הנראה, הצעירה נפלה קורבן לאונס קבוצתי לאחר שימוש בסמים.

בעקבות הפרסום קידמה המשטרה את החקירה, וביצעה מספר ימים לאחר הפרסום מעצר של חשודים, כאשר  מעצרם של חלקם הוארך בבית המשפט, בעוד שחלקם שוחררו. הקטינה עצמה, מיד עם פרסום הכתבה, נמלטה מבית אמה ואותרה על אחרי מספר שעות על ידי המשטרה. מאז היא הועברה למוסד רווחה. היא נבדקה בבית החולים "הלל יפה" בחדרה, שם נקבע כי עברה אירוע מיני. עוד עלה כי נמצאו ממצאים הקושרים חלק מהמעורבים לקיום יחסי מין עם הקטינה.

ל"מעריב" נודע כי הקטינה, לטענתה ולטענת בני משפחתה, קיבלה איומים שלא תגיש תלונה במשטרה, ולא מן הנמנע כי בעקבות כך היא משתפת פעולה רק באופן חלקי עם המשטרה, מה שהקשה על גיבוש הראיות.