בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בחמישה ימים את מעצרו של ירין שרף, החשוד באונס של נערה בת 13 במלונית קורונה ביפו בשבוע שעבר. על פי החשד, שרף אנס פעמיים את הקטינה, הכה וחנק את הנערה בחדרה.

המשטרה ביקשה תחילה להאריך את מעצר החשוד בשמונה ימים, בטענה כי בידיה נמצאות ראיות חדשות, המחזקות את החשדות נגד שרף. השופט אור ממון אישר את הבקשה, אך סבר כי בעת הזו יש לפקח על החקירה ולהאריך את המעצר בחמישה ימים. במהלך הדיון, השופט אמר כי "מאז הארכת המעצר הקודמת בוצעו לא מעט פעולות החקירה משמעותיות. בדיון הבא, אלא אם יהיו התפתחויות נוספות, בית המשפט מצפה לשלבי סיום של החקירה".

בנוסף, במהלך הדיון טען נציג המשטרה כי החשוד הסתתר בשירותים בחדרה של הקטינה, ואחד המדריכים במקום תפס אותו בעת המעשה והזהיר אותו. "זאת ילדה קטינה שלא בגיל שלך לא בשכל שלך אל תתקרב אליה", הסביר הנציג. לאחר תום הדיון, אמה של הקטינה נתקלה בסנגורו של החשוד, והטיחה בו בכעס: "יש לך בנות, אתה ישן בלילה?".

עוד טען נציג המשטרה כי שרף אמר לקורבן "יהיה פה אילת 2". הוא ציין כי כולם הבינו למה החשוד התכוון כשאמר אילת, והוסיף: "אנחנו מבקשים להאריך את מעצרו כדי לנהל את החקירה כשהוא מאחורי סורג ובריח". 

שלט מחאה נגד ירין שרף החשוד באונס (צילום: אבשלום ששוני)
שלט מחאה נגד ירין שרף החשוד באונס (צילום: אבשלום ששוני)

כזכור, שרף חשוד כי אנס פעמיים במהלך שהותו הקצרה במלונית את הקטינה בת ה-13, זאת לאחר שבין השניים נוצר קשר של שיחה בלבד. לטענת המשטרה הוא הכה, חנק ואז אנס אותה. כמו כן, הוא ניסה לשדל אותה לצרוך סמים ואלכוהול עמו.

במשטרה ציינו כי אירוע האונס הראשון התרחש כבר ביום שבו הגיע החשוד למלונית, והשני ביום שלמחרת. לפני הדיון, מיד כשהותר לפרסם את שם החשוד ביום שישי האחרון, הוצפה הרשת בתגובות ביקורתיות נגד שרף, מי שמוכר כפעיל מאוד ברשת הטיקטוק, ואשר חשבונו מונה אלפי עוקבים. שרף, תושב היישוב בית אריה, עבר בחודשיים האחרונים להתגורר בשדרות.

מחוץ לכותלי בית המשפט נתלו שלטים שונים על ידי פעילות פמיניסטיות, שהביעו תמיכה בנערה ("אני מאמינה לך"), וכן שלטים בגנותו של שרף.