לקראת הגשת כתב אישום: שופט בית משפט השלום בראשון לציון, אור ממון, האריך בארבעה ימים נוספים את מעצרו של ירין שרף, וזאת לאחר שהמשטרה הגישה לבית המשפט הצהרת תובע כנגד שרף החתומה על ידי הפרקליטות. 

לאור זאת עולה כי עד ליום שישי הקרוב תגיש הפרקליטות כתב אישום נגד שרף המייחס לו שני מקרים של אונס הקטינה בת ה-13 במלונית הקורונה ביפו, תחת ההגדרה של בעילה שלא בהסכמה חופשית.

שלט מחאה נגד ירין שרף החשוד באונס (צילום: אבשלום ששוני)
שלט מחאה נגד ירין שרף החשוד באונס (צילום: אבשלום ששוני)

נציג המשטרה בדיון ביקש להאריך את מעצרו של שרף בחמישה ימים. הוא פנה אל השופט ממון שלא יקצר אפילו ביום אחד את המעצר, תוך שהוא מציין "יש לנו היקף חומרים והמון עדויות ועוד דברים שצריכים להיכנס לכתב האישום. איכותו של תיק נמדדת לא לפי הכמות אלא לפי האיכות. התיק הזה קטן ביותר, אנו מתמודדים עם מגה תיקים ולא מבקשים כמות כזאת של ימים. כבר בראשית החקירה התיק מלווה בפרקליט שמנחה אותנו כיצד לפעול, לכן כמות הימים הזאת היא סבירה".

מנגד טען הסנגור כי מדובר בכמות מוגזמת של ימים לצורך הכנת כתב אישום. השופט ממון החליט כאמור להאריך את המעצר בארבעה ימים, וסבר כי יש מקום לאמץ את בקשת המשטרה כמעט במלואה ולפקח על החקירה. "בדיון היום ראיתי מסמך שסומן ומראה כי יש להוסיף ולעבות בחקירה בהקשר לאחת מן העבירות הנחשדות. למרות טענת הסנגור, לטעמי מדובר בתיק בעל היקפים לא מבוטלים וגם סוגיות משפטיות שיש לתת עליהן את הדעת".