התקיפה במלונית הקורונה: בית המשפט החליט כי ירין שרף לא יואשם באונס, אלא רק בבעילה אסורה בהסכמה. על פי החשד שרף תקף נערה בת 13 ששהתה איתו במלונית קורונה והגיע לחדרה ללא אישור, ועל פי כתב האישום הכה אותה לאחר שסירבה לבקשותיו. ההחלטה להאשים את הצעיר בן ה-21 בבעילה אסורה בהסכמה ולא באונס עוררה זעם ציבורי, ומ"מ פרקליט המדינה, עורך הדין עמית איסמן ביקש לבחון את התיק בחינה נוספת. עורך הדין עמית חדד שמייצג את משפחתה של הנערה, התייחס להחלטה בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM ואמר כי למרות שהחלטתו של איסמן עודדה את משפחתה של הנערה, הם מאוד מאוכזבים מהחלטתו של בית המשפט: "זו נערה שהאירוע הזה טלטל אותה בצורה שאנחנו לא יכולים ולא רוצים בכלל לדמיין. היא עשתה הכל חוץ מלהסכים".

"אנחנו יותר מעודדים בגלל ההחלטה של מ"מ פרקליט המדינה, אבל האמת היא שזה סוג של פצע, פצע משפטי שלא מפסיק לדמם. אנחנו ראינו את כל השלבים בהארכת המעצר, את הברוטליות שהיא מתארת בבית המשפט, את האלימות ואת הסכנה שהיא חוותה מאותו האדם, ופתאום מקבלים כתב אישום כזה שלא מתכתב עם שום דבר שאנחנו מכירים".

"אני לא יודע איך להסביר את זה", אמר עו"ד חדד ופירט: "אני מסתכל על כתב האישום ולא מוצא את המילים. איך יכול להיות שכתוב באותו כתב האישום שהוא מאיים עליה שיעשה לה 'אילת 2', שהיא אומרת לו לא לעלות אליה לחדר ובכל זאת הוא מגיע, שהוא מרביץ לה וסוטר לה תוך כדי קיום היחסים, הוא דורש ממנה לבצע בו מין אוראלי וכשהיא מסרבת הוא נותן לה סטירה שזה לבד ניסיון לביצוע מעשה סדום וברור שאין פה הסכמה. יש פה ילדה בת 13 שנתנו לה לשתות אלכוהול וניסו לשדל אותה לסמים, והגיעו אליה לחדר למרות שהיא סירבה. יש פה את כל המאפיינים של אונס, ופתאום מקבלים כתב אישום שאין בו אונס. זה דבר שאינו מתקבל על הדעת. אנחנו לא בימים שאישה צריכה לסרב בזה שהיא שורטת את התוקף שלה".

"לפי כתב האישום הוא חשב שהיא ילדה בת 14", אמר חדד ושאל: "נניח והיא בת 14 והוא בן 21 שעולה אליה לחדר למרות שהיא אומרת לו לא לעלות, ומרביץ לה ונותן לה אלכוהול. זה לא אונס?".

לטענת עורך הדין, "יש פה אירוע שכל בית משפט היה מרשיע באונס. לכן קשה לי לומר מאיפה מגיעה ההססנות הזו. אם מסתכלים על כתב האישום כמו שהוא לא צריך עובדות נוספות, הדברים הם פשוטים ולא צריך מוח משפטי מבריק בשביל להבין את זה". 

על החלטתו של מ"מ פרקליט המדינה לבחון את התיק מחדש רק בעקבות הביקורת הציבורית שהושמעה אמר חדד כי "במסגרת של איך שהדברים עובדים אני מניח שהדרג שקיבל את ההחלטה הוא הדרג המקומי בתל אביב, ומעבר לזה צריך להחמיא לממלא מקום פרקליט המדינה במובן הזה על ששמע את הזעקה הציבורית בנושא".

עו"ד חדד ציין כי אמה של הנערה "נשברה לו בידיים" לאחר החלטת בית המשפט שלא להאשים את שרף באונס. "ראית אדם מתרסק לך מול העיניים", אמר.

במענה לשאלה האם התיק יגיע לבג"ץ במידה והחלטת בית המשפט תישאר על כנה אמר חדד: "אנחנו נלך עם זה עד הסוף. מקווים שלא נצטרך להגיע לשם כי הבשורה שקיבלנו אתמול על החלטת מ"מ פרקליט המדינה היא בשורה משמחת, אבל אנחנו רחוקים מלברך על המוגמר ולא יודעים מה הוא יחליט בסופו של דבר".

על מצבה של הנערה אמר: "ראיתי את הנערה עם האמא והיא פשוט נאלמה. כתב האישום עושה דבר נוראי: לוקח מסכת עובדתי מסוימת שהיא קשה מאוד וקובע בסוף שמדובר ביחסים אסורים בהסכמה. הילדה שואלת איפה ההסכמה ואומרת שהיא מעולם לא הסכימה לדבר הזה. אני חושב שגם הפרקליטות לא הבינה שייחוס כזה של סעיף עבירה הוא מרסק נפש שהיא גם ככה מרוסקת. זו נערה שהאירוע הזה טלטל אותה בצורה שאנחנו לא יכולים ולא רוצים בכלל לדמיין. פתאום בא כתב אישום שאומר דבר כזה בשעה שהיא לא הסכימה. היא ממש לא הסכימה. היא עשתה הכל חוץ מלהסכים".