בהמשך לפרסום במעריב, הגיע היום (רביעי) למשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 אחד הנפגעים ממעשיו, לכאורה, של ראש זק"א, יהודה משי זהב, כדי להגיש תלונה ראשונה במסגרת הפרשה. 

יהודה משי זהב יקבל פרס ישראל למפעל חיים (צילום: גרגורי באדו, לע"מ)

מדובר בנפגע, שעל העבירות שבוצעו כלפיו, חל חוק ההתיישנות, ולכן תלונתו לא תוכל לשמש עילה או תשתית ראייתית כנגד משי זהב בפרשה. אולם החוקרים יסתייעו באותה תלונה ובפרטים שיועלו בה על מנת ליצור דפוס התנהגות של משי זהב בעשרות השנים האחרונות. 

עוד נבהיר כי המתלונן הגיע למשרד היאח"ה כשהוא מלווה בצביקי פלישמן, סמנכ"ל ארגון מגן לטיפול בנפגעי עבירות מין בציבור החרדי. כמו כן, מתן העדות נעשה בהמשך להודעת המשטרה על פתיחת החקירה נגד יו"ר זק"א באזהרה, על ידי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433. 

כמו כן, השבוע הגיע משי זהב למשרדי יחידת להב 433 שבלוד, מלווה בעורך דין, וביקש למסור את גרסתו לחוקרים. אחד מקציני היחידה נפגש עמו בכניסה, והסביר לו ולפרקליטו שהדבר אינו אפשרי. הקצין ציין עוד כי ברגע שהיחידה תצטרך אותו לחקירה - הוא יתבקש להגיע. 

כזכור, הטענות נגד מייסד זק"א התפרסמו לראשונה בעיתון "הארץ" ומהן עלה החשד שביצע שורת תקיפות מיניות לכאורה נגד ילדים, נערים, נערות ונשים במשך עשרות שנים.