נתין זר כבן 30 נורה היום (רביעי) למוות ברחוב בנווה שאנן שבתל אביב. האירוע התרחש סמוך לשעה 14:40, כאשר התקבל במוקד 100 של המשטרה ו-101 של מד"א דיווח אודות אירוע ירי בדרום תל אביב. צוות מד"א שהגיע למקום איתר את הקורבן, גבר כבן 30 כשהוא שרוע על המדרכה מדמם ומחוסר הכרה. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ראשוני, אך הם נאלצו לקבוע את מותו במקום.

כוחות משטרה גדולים ממרחב יפתח הגיעו לזירת האירוע, והחלו בחקירה, תוך כדי איסוף ממצאים לרבות פורנזיים. במקביל, הכוחות פתחו בסריקות בניסיון להתחקות אחר חשוד בירי. מעדויות ראשונות שנגבו ע"י החוקרים עולה, כי דקות אחדות לפני הדיווח למשטרה, שהה הקורבן בשדרה, כשלפתע נשמעו קולות ירי. עוברי האורח התחקו אחרי מקום האירוע, ואיתרו את הצעיר שרוע על המדרכה, כשהוא מחוסר הכרה לאחר שנפגע מירי בפלג גופו העליון.

עוד עלה חשד כי מדובר בחיסול חשבונות על רקע סכסוך כספי. החקירה מצויה כעת בראשיתה, ובמשטרה ינסו להתחקות אחר מצלמות אבטחה באזור.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע במד"א יוסף נהון: "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה חודרת קשה בפלג גופו העליון. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".