דוד ארצי שוחח היום (רביעי) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM, והתייחס לתביעת הדיבה מטעמו של עורך הדין דוד שמרון והבהיר: "שמרון הציע לי שוחד - 'בוא, תכנס, יש לי חברים עשירים, הם רוצים להקים חברה שמתעסקת בסחר מטוסים, אתה תהיה המנכ"ל'". 

ארצי דבק בגרסתו אל מול כספית ומגל, ואמר: "אני דבק מאוד באמת שלי ואשאל את בנו של שמרון שאלה מאוד פשוטה, מה עשה אבא שלו אצלי בכפר סבא?". כמו כן, טען: "אני לא מפחד מהתביעה, אבל אני אצטרך להתמודד ולממן את זה אולי מכספי החסכונות שלי. אבל אני אתמודד עם זה".



מוקדם יותר, עו"ד שאול שמרון המייצג את אביו דוד, שוחח עם גולן יוכפז וענת דוידוב והבהיר: "ההסכם הנטען לא היה, כל הסיפור הוא סיפור בדים ותפור בצורה רשלנית שלא מתישבת עם המציאות. התביעה דחופה כי צריך לעצור את השקר הזה, הראיות שיש בידנו הן כאלה שהתביעה להערכתי לא תהיה קשה להוכחה".

כזכור, עו"ד דוד שמרון הגיש תביעת דיבה על סך 425,632 שקל נגד ארצי, שטען כי הראשון הראה לו הסכם שערך לכאורה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, אשר מקנה לה לטענתו את הזכות להשפיע על מינויי בכירים במדינת ישראל.

"הנתבע מספר סיפור מעשה מופרך מן היסוד שכל כולו דיבה חמורה המופנית כנגד ראש הממשלה, כנגד רעייתו, וכנגד התובע. מדובר בפרסום שכל כולו שקר וכזב המהווה לשון הרע באופן מובהק", טען שמרון בכתב התביעה.