המשנה למנכ"ל התעשייה האווירית לשעבר דוד ארצי, שטען כי עו"ד דוד שמרון הראה לו הסכם סודי שערך לכאורה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, אשר מקנה לה לטענתו את הזכות להשפיע על מינויי בכירים במדינת ישראל, הגיע הבוקר (חמישי) והגיש תלונה במשטרה נגד שמרון ובני הזוג נתניהו.

כזכור, לפני יומיים הוגשה נגד ארצי תביעה על ידי שמרון על סך 425 אלף שקלים. כעת, ארצי יגיע להגיש תלונה במשטרה, מלווה בעורך דין גלעד ברנע, בה הוא טוען שראה את המסמך שנערך, לדבריו, על ידי עורך הדין דוד שמרון, ועליו חתמו, לכאורה, ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה. 

דוד ארצי, שהעיד על ''הסכם סודי'' לכאורה בין בני הזוג נתניהו (צילום: ללא קרדיט)
דוד ארצי, שהעיד על ''הסכם סודי'' לכאורה בין בני הזוג נתניהו (צילום: ללא קרדיט)

ארצי טען שבאחד הסעיפים במסמך, המונה לדבריו 15 עמודים, הוסכם כי שרה נתניהו אחראית על מינוי ראש השב"כ, המוסד והרמטכ"ל, מה שמהווה, לגרסתו, הפרת אמונים מצד ראש הממשלה כלפי הציבור. כזכור, ארצי עבר שתי בדיקות פוליגרף, בהן נמצא שלא ניתן להטיל דופי באמינות דבריו, ולא עלה חשד לכך ששיקר בגרסתו ביחס לעובדות המרכזיות. 

ארצי הגיש את התלונה במחלק ההונאה של מחוז תל אביב כנגד ראש הממשלה, בגין עבירות של מרמה והפרת אמונים, שימוש לרעה בכוח משרה וגילוי בהפרת חובה. כנגד שרה נתניהו - בעבירות של קבלת דבר בתחבולה ועושק, וכנגד דוד שמרון, בגין סיוע לעבירות לעיל. התלונה הוגשה במחלק ההונאה של המחוז, מתוך ידיעה ברורה שהחקירה לא תתנהל ביחידה, ותועבר לטיפול ראש אח"מ, יגאל בן שלום, והוא זה שיעביר אותה לטיפול ובחינה של יאח"ה בלהב 433 במשטרה, שכן אישי ציבור בכירים כראש הממשלה נחקרים ביחידה זו. 

יש לציין כי המסמך לא נמצא ברשותו של ארצי. כעת הוא מבקש מהמשטרה לפתוח בחקירה ולחייב את עו"ד שמרון ובני הזוג נתניהו לחשוף את המסמך.