ניסיון הרצח של שירה איסקוב: אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח אשתו, השתתף הבוקר (חמישי) בדיון שהתקיים בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כחלק משלב ההוכחות. בניגוד לגרסתו בפעמים הקודמות, הפעם הביע משה חרטה על שעשה: "מצטער ומביע חרטה בפני שירה ובני משפחתה".

כמו כן, מסירת גרסתו של הנאשם בכל ההליך המשפטי, מתנהלת בעקבות משא ומתן בין הפרקליטות להגנה, מאחר ולא התגבשה הסכמה באשר לעונשו.

הבעת החרטה מצידו, מהווה שינוי לעומת גרסתו, אשר השמיע אותה באמצעות המענה לכתב האישום שהגיש לפני כחודש, בו נטען: "מכלול התגרות המתלוננת שהצטבר במהלך פרק הזמן מאז ההפלה והתעצם עובר לערב ראש השנה, הוא אשר גרם לנאשם לאבד שליטה על מעשיו ולפגוע במתלוננת". הפרקליטים הוסיפו כי "המאשימה שכחה לציין כי הנאשם הפסיק בחניקת המתלוננת מיוזמתו", וטענו כי לא הייתה לו כוונה להורגה.

אביעד משה ושירה משה בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. צילום: שי מכלוף

 בדיון הקודם שאירע לפני כחודש, העידה איסקוב וסיפרה לפרטים את עדותה. "הגיע הרגע שאמרתי לאביעד שאני לא יכולה לספוג את העלבונות האלה ולא יכולה להיות איתו בבית שלושה ימים - זה לא יהיה טוב לאף אחד מאיתנו. ואז כשאמרתי לו את זה התקשרתי לטלפון של אבא שלי ואמרתי לו שאני באה. החלפתי לילד חיתול. אביעד זרק אותי לרצפה בשתי ידיים. אמרתי לו: 'הבטחת שלא תיגע בי'".

איסקוב הוסיפה לפרט על הרגעים הקשים שחוותה: "הוא אמר לי את לא תהיי אמא לילד שלנו. מה שאני זוכרת זה שתי שכנות לידי, ביקשתי מהן שישמרו על הילד כי הרגשתי שאני כבר הולכת ואין לי חמצן, והן אמרו לי שעוד מעט אמבולנס יגיע".

"ואז הוא הוציא סכין מהמטבח, חנק אותי עם שתי ידיים, אני שוכבת והוא עליי והעיניים שלו עליי, ולחש לי: 'תמותי כבר'. בדיעבד אני מבינה למה הוא לחש, כדי שלא ישמעו אותו בהקלטה. אני רואה את השנאה שלו בעיניים. למה הבחורה עדיין לא מתה?".