המשטרה האריכה בשמונה ימים את מעצרו של האב החשוד כי רצח הלילה (חמישי) את בנו בן ה-14 בקרית גת, ככל הנראה בעקבות התקף פסיכוטי שחווה. זאת, על אף שבמשטרה ביקשו להאריך ב-12 ימים ולשלוח אותו להסתכלות פסיכולוגית. אחיו של האב סיפר ל"חדשות 12" כי המשפחה המומה ומתקשה לעכל את האסון שפקד אותה: "זה סיפור שאתה צובט את עצמך כל חצי דקה כדי לבדוק אם אתה בחלום". בתוך כך הרב של האב החשוד סיפר ל"חדשות 13" כי האב ביקר אותו כשעתיים לפני האירוע וסיפר לו כי מטפל שהוא פנה אליו נתן לו סם שגרם לו לשמוע קולות.

"אנחנו לא מעכלים לחלוטין, אנחנו לא מבינים איך זה קרה, זה הדבר האחרון שהיינו חושבים שיקרה עם האדם הזה", אמר האח. "האדם הזה היה איש, אבא למופת, איש מסור, איש אוהב אדם, אוהב את כל המשפחה. אדם שתמיד ניסה לעזור, איפה שיכל להיטיב הוא היטיב עם המשפחה וההורים שלו, הוא התמסר אליהם בצורה לא רגילה".

האח סיפר כי רק בשעות האחרונות המשפחה החלה לקבל מידע על טיפול שאחיו עבר לאחרונה שכלל שימוש ב"דברים מסוכנים". לדבריו, "המשטרה כעת חוקרת את זה ולכן אני מנוע מלספר, אבל מדובר על מטפלים אלטרנטיביים שקצת שיחקו עם דברים מסוכנים".

האח הסביר כי "לאחרונה היה לאחיו איזה קושי שהוא ניהל מאבק משפטי מול אדם מסוים שאחריו הוא רצה קצת להתאושש עם איזה טיפול, ואני מאמין שסביב זה זה קרה". לדבריו, "אנחנו מבינים מהנסיבות שאירעו בבית שזה היה סוג של התקף".

"הלם זו מילה קטנה לאירוע שאנחנו חווים כעת כל המשפחה", המשיך האח. "זה אדם כל כך מסור, כל כך אהוב, איש מוצלח, יודע שבע שפות ברמת שפת אם, יבואן מצליח, איש אמיד ועשיר, איש עסקים שמנהל יומן פגישות עסוק עם עסק מצליח. כל הסביבה שלו תגיד רק טוב על האדם הזה. לכן ההלם הוא כל כך גדול. זה סיפור שאתה צובט את עצמך כל חצי דקה כדי לבדוק אם אתה בחלום".

האח ציין שמההיכרות שלו עם אחיו מדובר באדם בריא בנפשו. "כמו שאני מכיר אותו, אדם לא אלים, אדם עדין, איש אצילי ממש, לכן הסיפור כל כך לא נתפס. אנחנו חייבים להבין מה באמת היה פה, ועדיין אין לנו תשובות ברורות. יש כיוונים אבל נשאיר את זה למשטרה".

בתוך כך דווח ב"חדשות 13" כי הרב של האב החשוד סיפר כי האב ביקר אותו כשעתיים לפני האירוע הקשה, וסיפר לו כי מטפל שהוא פנה אליו נתן לו סם שגרם לו לשמוע קולות. "הוא היה אצלי שעתיים לפני הרצח. הגיע שבור ובוכה וסיפר על מטפל שנתן לו סם שגורם לו לשמוע קולות. הוא סיפר שהוא חושב על טיפול פסיכיאטרי. אמר ששומע קולות עם מסרים. אמר לי 'זה משגע אותי ומטריף אותי'. הוא רצה לפנות לעזרה כדי לא לשמוע את הקולות".

על פי הדיווח, הרב יוזמן למשטרה כדי למסור עדות על השיחה ועל הטיפול באב.