דובר רדיו "קול חי", אפרים דוד, סיפר הבוקר (ראשון) ב-103FM כי עובד בתחנת הותקף באגרופים בעת שנסע באוטובוס על ידי אדם שצעק לעברו: "בגללכם באה הקורונה". 

לדברי דוד, התוקף ניגש אליו, צעק לעברו והכה אותו באגרוף בבטנו ובאפו. "הוא הגיע לרדיו כשהוא מדמם מהאף, עצוב שזה מה שקורה כאן", כתב דוד בציוץ בטוויטר. 

במפלגות החרדיות מיהרו לגנות את האירוע החמור. מסיעת ש"ס נמסר כי "אחרי שנה שלמה של הסתה מרושעת כלפי המגזר החרדי המציירת אותנו כ'מפיצי מחלות', כאשר לפיד ממשיך הבוקר לכנות ציבור יהודי ענק 'חשוכים, גזענים וסחטנים', לא פלא שמתנפלים באגרופים על צעיר באוטובוס רק בגלל שיש לו כיפה על הראש. רק ש"ס חזקה תעצור את מפיצי השנאה ותשלח אותם לאופוזיציה".

ביהדות התורה אמרו: "מדובר בתוצאה ישירה של ההסתה הפראית של ליברמן כנגד החרדים והמסורת היהודית. אם לא נעצור אותו בשלישי הקרוב בקלפי, נגיע למקומות מסוכנים ביותר. הדרך היחידה לעצור את השנאה ולנצח את ההסתה זה ג' בקלפי".

שר התחבורה, מירי רגב, צייצה בחשבון הטוויטר על האירוע: "הנחיתי הבוקר את ראש הרשות הארצית לתחבורה ציבורית לפעול מול משטרת ישראל, כדי לנקוט בפעילות אכיפה נגד העבריין שתקף נוסע חרדי בתחבורה הציבורית. לא נאפשר פגיעה בשלומם של הנוסעים בתחבורה הציבורית".

סגן השר אורי מקלב אמר בנוסף: "זוהי תוצאת האשמות של אותם מפלגות השנאה כנגד הציבור החרדי, האשמות אלו נצרבות על הציבור ויש לכך השלכות קשות, אותם אנו רואים כעת. התוקף רואה את לפיד ליברמן ואחרים שרוצים לקחת את הציבור החרדי במריצות למזבלה ומסיתים כנגד הלגטמיות של הציבור החרדי, והחל לפעול בהשראתו. מספיק לראות את התגובות הקשות ברשתות בכדי להבין כי זהו אירוע אחד שמאחוריו יש רבים שהיו רוצים אף הם לנהוג כך".

ח"כ ישראל אייכלר אמר: "אירוע התקיפה הפראי נגד אדם חרדי באוטובוס לבני ברק, הוא פשע שנאה. זהו פרי הביאושים של ההסתה האנטישמית שמפיץ ליברמן יום יום בתקשורת המעודדת את הפורעים. בעולם מתוקן מפלגתו של ליברמן הייתה נפסלת מריצה לכנסת בעוון גזענות ואנטישמיות. אך לעת עתה החוק והפרשנות של השופטים והיועצים משפטיים שוללים את החלת חוק הגזענות והאנטישמיות נגד יהודים חרדיים. הם יכשירו כל פשע שנאה ובלבד שיצליחו להפיל את "שלטון החרדים"".

גם יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד, גינה: "די כבר עם האלימות! אני מגנה בכל תוקף את התקיפה של עובד תחנת רדיו קול חי. אני מבין שמערכת הבחירות מעוררת יצרים, אבל אסור לקבל בשום פנים ואופן אלימות. סומך על משטרת ישראל שתביא את האחראים לדין במהרה".