מטפל אלטרנטיבי כבן 30 עוכב הבוקר (שלישי) לחקירה בחשד כי סיפק סמים מסוכנים לחשוד ברצח בנו בן ה-14 בקרית גת. כאמור, במהלך פעולות החקירה עלה כי החשוד ברצח שהתרחש בראשית החודש פנה אליו ככל הנראה, על מנת שיעניק לו טיפול, שבמהלכו עפ"י החשד, בין היתר סיפק לו אותו אדם סמים מסוכנים. הוא עוכב אותו לחקירה בחשד להחזקה ואספקת סמים מסוכנים.

עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי, המייצגים את האב, מסרו: "אנחנו סומכים את ידינו על רשויות החקירה. ככל שנוקפות השעות מצטברות עוד ועוד ראיות ועדויות אשר מצביעות באופן ברור כי האירוע הטרגי הזה נגרם כתוצאה מהתקף פסיכוטי חמור, אליו נקלע מרשנו כתוצאה מטיפול שבוצע על ידי מטפל שאינו מוסמך וכלל הלעטה בכדורים מסוכנים. המטפל נעצר הבוקר ואנו בטוחים כי המשטרה והפרקליטות ימצו עמו את הדין בגין הטיפול הנפשע שניתן על ידו ואשר הוביל לתוצאה המחרידה".

כזכור, האירוע הקשה התרחש לפני כשבוע וחצי, כאשר עפ"י החדש הגבר דקר למוות את בנו בן ה-14, ונמלט מהבית. הנער פונה לביה"ח ברזילי במצב קריטי תוך כדי ביצוע פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו. כוחות המשטרה איתרו את האב ועצרו אותו. מו כן, מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה רונן אבניאלי שהגיע לזירה, קיים הערכת מצב מיוחדת, שבסיומה החליט על הקמת צוות חקירה מיוחד.

הדיווח הראשוני התקבל במשטרה לקראת חצות על ידי האם, לפיו בעלה תקף באמצעות סכין את בנם ונמלט. האב החשוד בן ה-37, נמלט לחורשה סמוכה לבית, אך אותר על ידי המשטרה זמן לא רב לאחר מכן. מתחקור ראשוני של האם ובני המשפחה עולה כי למעשה המתועב לא קדם ויכוח בין מי מבני הבית, והבן המנוח שהה בחדר כשאביו התפרץ פנימה עם הסכין ודקר אותו למוות.