בית המשפט המחוזי מרכז גזר אמש (רביעי) 29 שנות מאסר על יצחק שפק, שרצח לפני שנתיים את פרודתו עליזה שפק ז"ל בביתה בנתניה ב-15 דקירות סכין. על פי כתב האישום שהוגש נגדו בסוף 2018, במהלך חיי הנישואין אירעו מקרי אלימות מילולית ופיזית נוספים של הנאשם כלפי המנוחה. בפברואר אותה שנה הוא הורשע על עבירות אלימות נגדה ונדון למאסר על תנאי בלבד. 

לפי עובדות כתב האישום, באוקטובר 2018 בעת שנסעו ברכב הנאשם, התגלע ויכוח בין השניים ובהגיעם לדירתה הנאשם סילק את המנוחה מרכבו תוך צעקות וקללות. למחרת, המשיכו בני הזוג להתווכח באמצעות חילופי הודעות טקסט. בשלב מסוים שלח הנאשם הודעות למנוחה עליהן לא השיבה, ואז התקשר אליה אולם היא שוחחה באותה עת בטלפון ולא ענתה לשיחתו.

בהמשך לכל האמור החליט הנאשם להביא למותה של אשתו. באותו ערב הגיע הנאשם לדירתה, מצויד בסכין בשר חדה, נכנס לדירה ודקר אותה בעוצמה 15 פעמים בפלג גופה העליון על מנת לגרום למותה. כתוצאה מהדקירות נגרמו למנוחה חבלות שהביאו למותה.

לאחר שהבין כי אשתו אינה בין החיים, יצא הנאשם מהדירה, נעל אותה מבחוץ וזרק את המפתחות במסתור סמוך. לאחר מכן שב לביתו, החליף חולצה ונסע לכיוון מושב אביחיל, שם התחבא מהרשויות עד למעצרו בידי המשטרה.