המשנה לפרקליט המדינה לשעבר, עורך הדין יהושע רזניק, התראיין היום (ראשון), בתוכנית של בן כספית ואריה אלדד, ב-103FM והתייחס לחידוש משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. לטענתו, הלחץ הגדול נמצא דווקא בצד הפרקליטות: "אם הם לא יצליחו להוכיח את עבירת השוחד, יהיה בכך הפסד מביך. כישלון בתיקי נתניהו הם מפלה קשה בעבור היועץ המשפטי לממשלה ועבורם".

עורך הדין שניהל את התביעה בתיקו של שר הפנים אריה דרעי בשנת 1993 ניסה להסביר מה עובר על התובעת במשפט נתניהו, עורכת הדין ליאת בן ארי, בימים שלפני המשפט והניח כי היא "אינה ישנה בלילות. היא מלטשת את הנאום פתיחה ומתרגשת לקראת השלב העיקרי במשפט – שלב ההוכחות".

בנוסף הוא טען כי נאומי הפתיחה הם הליך מיותר בישראל, בעקבות שיטת המשפט הנהוגה במדינה: "העתקנו את זה משיטת המושבעים, שם התובע מנצל את הנאום ללכלך על הנאשם. לדעתי, הנאום הזה צריך לעשות סדר, לנהל לשופטים את סדר היום במשפט, אבל לדבר על הנאשם זה מיותר. הרי השופטים מה שמוסבר להם, כתב האישום מונח בפניהם כבר חודשים ארוכים. אני מקווה שהנאום של בן ארי לא יהיה מתלהם, אך סביר להניח שיהיו התנצחויות בין הצדדים במהלכו".

לדבריו, העובדה כי מדובר במשפט של נבחר ציבור משנה את כל ההתנהלות מצד התביעה, מכיוון שהתובעים יודעים כי המשפט נמצא "בעין הסערה הציבורית. כל מה שיגידו יתפוס כותרת, העיתונים יעסקו בזה וגם הציבור. אנשים מתרגשים להופיע בתיק כזה".

רזניק התייחס גם לשאלה האם ראש הממשלה יזכה להליך הוגן בבית המשפט והשיב: "אין שום סיבה שלא יהיה משפט הוגן. השופטים מקצועיים. זה המקצוע שלהם, עד כמה ששופט יכול להעריך אמון ואמינות, זה התפקיד שלהם".