"איני יכול להבליג, ולכן אני זועק מדם ליבי": לפי דיווח בוואלה!, את המילים האלו מתכנן לשאת היום (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו בסוף הדיון הראשון של שלב ההוכחות במשפטו שנפתח הבוקר.

לפי הדיווח, הנאום צפוי לכלול האשמות קשות כלפי מערכת אכיפת החוק וטענות למניעים פוליטיים מאחורי ההחלטה להעמיד את נתניהו לדין, לצד שיתוף אישי יותר של הצורך של נתניהו להילחם על חפותו ותחושתו שהוא נרדף. 

"אני זועק את הדברים האלה מדם לבי. אני אומר אותם בכאב עמוק. גם אני בן-אדם", נכתב בטיוטת הנאום שהגיעה לידי וואלה.  "כשמנהלים מעקבים לא-חוקיים, ללא כל סיבה, אחרי הבן שלי, כשעורכים מסע-ציד נגדי ונגד משפחתי, כשמחפשים את האדם, ולא את העבירה - זה קשה מאוד. פרטי המשפט יתנהלו בבית-המשפט, אבל זהו גם מאבק ציבורי. איני יכול להבליג, ולכן אני זועק".

הנאום צפוי לכלול גם התייחסות לנאום הפתיחה שתישא התובעת ליאת בן ארי וכן מתקפה אישית כלפיה וכלפי אחד מהעדים המרכזיים, מנכ"ל וואלה! לשעבר אילן ישועה, שיעלה היום לדוכן למסור את עדותו במסגרת תיק 4,000. 

בנוסף, צפוי הנאום לכלול טענות שהעלו פרקליטיו של ראש הממשלה בחודשים האחרונים לפיהן חלו ליקויים בהליך קבלת האישור לפתיחת החקירה נגד נתניהו, לצד ביקורת על שיטות הפעולה של הפרקליטות והמשטרה במהלך חקירת התיק.