ברקע פתיחתו של יום הדיונים השני של שלב ההוכחות במשפטו של בנימין נתניהו התארח דובי וינרוט, בנו של עורך הדין יעקב וינרוט ז"ל, סנגורו המיתולוגי של ראש הממשלה, בתוכניתו של שרון גל ברדיו גלי ישראל, שם הביע את דעתו על יום הדיונים הראשון וסיפר כיצד היה אביו מסכם אותו.

"אני חושב שעד הערכאה האחרונה בבתי המשפט בדרך כלל יוצא דין צדק, אך עד לשם עוברים טלטולים והחלטות לא נכונות", אמר וינרוט במענה לשאלה האם המשפט מוטה על ידי התקשורת. "אני לא חושב שזה מוטה... כאשר זה נוגע לדברים לא פוליטיים אלא משפטיים טהורים בדרך כלל יש החלטות טובות למערכת המשפט. לא שמענו את השופטים עדיין אבל אני חושב שזה מוקדם מאוד להגיד שהמשפט הולך לכיוון מסוים".

לדבריו, "לא חשבתי שבגלל שלא נפתח אישור רשמי לפתיחה בחקירה ימחקו את כתב האישום. זה שפישלו זה לא סיבה למחוק כתב אישום. לגבי התנהגות השופטים (שנטען כי מנעו מההגנה להגיב בחלק מהפעמים) ראיתי הרבה מקרים שהם נתנו לפרקליטות את כל הכבוד ולהביע את מה שרצו ובסוף הם חטפו בעיטה באלגנטיות. אני חושב שזה לא בסדר כי נאשם צריך לדעת בזמו המשפט את פני השופטים. הפרקליטות נמצאת במגרש הביתי שלה. זה תמיד ככה".

על נתניהו והסיכויים להרשעתו אמר וינרוט, כי "לעניין המשפט עצמו, על פניו, הסעיף של הפרת האמונים, שהוא סעיף סל, הוא סעיף שקל להפיל איתו עליך את האשמה. פה תהיה לצוות ההגנה מלחמה אמיתית. אנשים הורשעו על דברים שהם לא פחות ממה שהיה פה. זה נתון למשחק".

"אבי אמר לנתניהו שהוא יכול להוציא אותו מזה אבל שזה הליך קשה. נתניהו נכנס למכבש. הפרקליטות לצערי הרב כשהיא מנהלת כתב אישום, זה לא רק לשם דין צדק, זו תחרות. ככה הם מנהלים את זה. אם השופטים זיכו, אני הפסדתי. אתם לא הפסדתם, זה מה שכואב", ציין עורך הדין והתייחס לסיקור התקשורתי של המשפט: "תחשוב כמה פגיעות רה"מ הולך להיפגע בדרך. אבא שלי אמר יש שני דברים ודאיים בחיים, המוות והמסים, אז אבא אמר שגם התקשורת שמוצצת את הדם. זו מערכת שתכתים את ביבי. אתה נלחם נגד הרוח. לא משנה מה יטענו, תצא הכתבה הגרועה, הסיקור העוין. זו המציאות".