כתב חדשות 13 אביעד גליקמן שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וניסים משעל על יום הדיונים השלישי במשפט נתניהו, במהלכו נמשכת עדות מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה. "הוא עד קוהרנטי, ענייני ורציני", הסביר ב-103FM, "לשמיעת הדברים בבית המשפט יש אפקט על התקשורת, כי יש הבדל בין לקרוא, לבין לשמוע בבית המשפט".

"עדיין מוקדם ללמוד משהו מתגובות השופטים", ציין גליקמן, "אי אפשר לדעת האם הם מופתעים, אחד משופטי ההרכב שואל הרבה שאלות, בגלל שאנחנו העיתונאים לא נמצאים באולם עצמו ולא רואים את השופטים והבעות הפנים, אנחנו לא יכולים לחוש את השופטים מבחינת הבעות פנים, הסתודדויות, אנחנו שומעים רק את ההערות שלהם". 

בהמשך הריאיון התייחס לפרסום שלו, לפיו צוות התביעה במשפט ביקש סיוע נפשי. "בשבועות האחרונים פנה צוות התביעה לבכירי משרד המשפטים לבקש מעין עזרה מקצועית נפשית", הסביר, "המשפט הזה כמו שאתם יודעים יש לו הרבה השלכות, אנחנו שומעים שלשום את רה"מ מדבר כמו שהוא מדבר ויש לזה השלכות, התובעים לא יכולים להישאר אדישים". הוא הדגיש: "אני חושב שזה משהו שטוב מאוד שהם פנו ומשרד המשפטים באמת סיפק להם סדנאות, טיפולים, לחוסן נפשי".

גליקמן הוסיף: "שומעים את כל השיח מסביב, ואני לא צריך להגיד מה התובעת ליאת בן ארי עוברת בשנים האחרונות, עם כל ההפגנות מול הבית שלה. אבל זה לא רק היא, אלא זה גם כל הצוות, שרואים את כל מה שקורה מסביב ,את האווירה והרשתות החברתיות, הנאומים של רה"מ ובכירי הליכוד". הוא הדגיש כי "מדובר בלחץ נפשי גדול מאוד - הם צריכים מישהו מקצועי להתמודד איתו, ואני חושב שזה בריא ומבורך, וכל הכבוד למשרד המשפטים שמעניק להם את התמיכה הנפשית הזאת. זה לא משהו שלא היה בעבר, זה משפט כל כך רגיש באמת טוב עשו התובעים ומשרד המשפטים שעשו את הצעד הזה". הוא סיכם: "אני מבטיח שלא יהיה משעמם".