פרקליטה של אולה קרבצ'נקו, עו"ד דניאל חקלאי, שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM, לאור פנייתה הלא שגרתית לפרקליטות המדינה, בדרישה לפתוח מחדש את תיק החקירה כנגד בן זוגה לשעבר, א"ח. "אם הפרקליטות תגיש כתב אישום נגדו - כל הכבוד. אם לאו? נעתור לבג"ץ", אמר. טענותיה נגדו כוללות התעללות חמורה ואינוס, יחד עם האשמותיו הכוזבות, לטענתה, בדבר מעורבותה ברצח תאיר ראדה ועל כך הבהיר: "המדינה שללה את האפשרות שהיא הרוצחת, מדובר בדברי הבל מופרכים ומקוממים".

אולה קרבצ'נקו (א"ק) מתוך הראיון עם אילה חסון ב"חדשות 13". צילום: חדשות 13

באשר להאשמות נגד א"ח, אמר: "יש לנו הודאה, התיק קיים, הוא הודה שביצע בה מעשה סדום ותקף אותה בצורה חמורה. הפרקליטות סגרה את התיק כנגד א"ח, לא טרחה לעדכן את מתמודדת הנפש, הקורבן, לתדהמתנו גילינו את זה רק עכשיו".

לדבריו של חקלאי, קרבצ'נקו חוותה התעללות מצד א"ח במשך כעשור. "הוא הודה במשטרה ששבר את הלסת שלה, תקף אותה כמה פעמים, אנחנו מדברים על התעללות פיזית קבועה, הוא מודה במשטרה שהוא ביצע בה מעשה סדום פעם אחת, אנחנו מדברים על מכלול של פגיעות מיניות, אחרי כל זה כשהיא מעיזה להיפרד הוא שולח מסרונים מאיימים, מפיץ תמונות עירום ברשת וסוחט באיומים, וכשהיא מתעקשת הוא מעליל את עלילת הדם". חקלאי הוסיף: "אין מצב ואסור שיהיה מצב שמתמודדי נפש ומתמודדות נפש יופקרו בצורה כזאת".