עורך הדין בילאל סנעאללה, דודם של חאפז ואחמד סנעאללה שנרצחו בשישי בערב בדיר אל-אסד, ושל הילדים בני ה-10 וה-13 שנפצעו במהלך אירוע הירי, שוחח היום (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד בתכניתם ב-103FM. הוא סיפר על מצבם של הילדים הצעירים, והטיח ביקורת חריפה נגד מערכת אכיפת החוק.

בפתח דבריו אמר: "אחד הילדים כבר שוחרר מבית החולים, והשני עדיין מאושפז בטיפול נמרץ, מצבו מוגדר בינוני-קשה. אנחנו לא יודעים מה קרה, לא היו סכסוכים כפי שהתקשורת מתארת".

על חאפז ואחמד הנרצחים הוא סיפר: "חאפז היה בן 30, התחתן בחודש יולי בשנה שעברה ואשתו בחודש שני של הריון עכשיו. הוא היה נשוי רק שמונה חודשים. אחמד עדיין רווק, בן 23, הוא היה צעיר, אדם חמוד מאוד".

הוא התקשה להבין מהו המניע לרצח הקשה, וביקר בצורה קשה ביותר את מערכת אכיפת החוק: "אפילו אם יש אי-הבנה בין אדם אחד לאחר, זה לא מקנה לאף אחד את הזכות לבוא ולהרוג בדם קר, בצורה ברברית כזאת. אני לא מבין את העולם, אפילו לא היה כאן סכסוך משפחות. איפה החוק? איפה המשטרה? איפה האנושות?".

כשנשאל האם הירי נגרם כתוצאה של סכסוך בין שתי כנופיות עבריינים, השיב עו"ד סנעאללה: "נמאס לי כבר מהשאלה הזאת. המשטרה טוענת שזה סכסוך בין משפחות, זה לא נכון, לא קיים ולא נברא. המשטרה יודעת מי העבריינים במדינה, היא יודעת מי סוחרי הנשק. חאפז עבד בשיפודייה ונתן אוכל לאנשים, אחמד היה קליינט שהלך לאכול אצלו בכבוד אחרי יום עבודה שלם, וראית. היורים אפילו דאגו לווידוי הריגה".

הוא שיתף את האווירה השוררת בדיר אל-אסד בעקבות הרצח: "הכפר רותח. הכפר שלנו הוא מקום של חיים, של אהבה ואהדה, כולם מתלכדים יחד. גם כשיש סכסוכים וקטטות, זה אף פעם לא הגיע לרצח כזה אכזרי. לא צריך להקל ראש עם זה, המשטרה צריכה לעשות את העבודה שלה ולא לגייס גרסאות שונות כדי לצאת מזה. אפילו אם כן היה סכסוך בין משפחות, אז מה? מותר להם להרוג?".

בסוף דבריו ומתח ביקורת נגד המשטרה: "אני מאשים את המשטרה בשתיקה, בהעלמת מסמכים, בהעלמת ראיות. אני עורך דין, אני מאמין במערכת המשפט בישראל, אבל החוקרים מקבלים חומרים תפורים מתוך המשטרה. בחקירות המשטרה מזייפים ומעלימים מידע, מי שהוא משת"פ שלהם מעלימים עין ממנו. הם מתנהגים כמו עבריינים בדיוק".