שבעה שוטרי יס"מ הגיעו היום (שני) למשרדי המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות שבירושלים כדי להיחקר בגין מעורבותם באירוע בו הותקף לטענתו חבר הכנסת עופר כסיף מ"הרשימה המשותפת".

כפי שציינו אתמול, לאחר שהגיש ח"כ כסיף תלונה מסודרת במח"ש ומסר את גרסתו בקשר לאירוע שבו הותקף, לטענתו, על ידי שוטרים, זומנו שבעה שוטרים שהיו קשורים לאירוע, ונחקרו בחשד לתקיפתו. 

יש לציין כי מיד לאחר האירוע פרסם כסיף פוסטים בהם טען כי חרף העובדה שהשוטרים ידעו שמדובר בחבר כנסת הם תקפו אותו נמרצות בבעיטות לגופו ובאגרופים, ומנגד טענו במשטרה כי חבר הכנסת כסיף היה זה שהחל במהומה. 

לטענת השוטרים, כפי שהוצגה על ידי המשטרה, ח"כ כסיף לא נענה לקריאות להתפנות מהאזור שבו התקיימה המחאה בשכונת שייח ג'ראח במזרח ירושלים, התקרב לשוטר יס"מ, הלם באגרוף בפניו ולאחר מכן אף בעט בו, מה שגרם להתלהמות הרוחות. 

עופר כסיף במח''ש (צילום: מרק ישראל סלם)
עופר כסיף במח''ש (צילום: מרק ישראל סלם)

בכל אותה עת לא ידעו השוטרים כי מדובר בחבר כנסת, ורק לאחר שהורד על הרצפה ונעצר, הוברר להם כי מדובר בחבר כנסת, ומפקד הכוח נתן הנחיה לשחררו. 

במשטרה דוחים את טענתו של ח"כ כסיף ומותחים ביקורת על התנהגותו באותו אירוע. כאמור, בעקבות האירוע החלה המח"ש בבדיקת הפרטים והסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות. 

תיעוד התקיפה של ח"כ כסיף. צילום: באדיבות וואלה

אמש, לאחר שח"כ כסיף הגיש תלונה מסודרת במשרדי המח"ש, נפתחה חקירה רשמית שבעקבותיה נחקרים כעת אותם שוטרים.