בית משפט השלום באשקלון החליט היום (רביעי) להאריך את מעצרה של הגננת החשודה בהתעללות בפעוטות במעון בעיר, בארבעה ימים. זאת, לנוכח בקשת המשטרה, בעקבות החשד להתעללות ופתיחת החקירה, במסגרתה נעצרה לחקירה תושבת העיר בת 71 המועסקת כגננת במקום. 

ראשיתה של החקירה בשבוע שעבר, עם קבלתה של תלונה על ידי הורים לפעוט כבן שנתיים הנמצא במעון, ובה טענו השניים כי הם חושדים שבנם עובר התעללות ואלימות, לאחר ששב לדבריהם מספר פעמים מהמעון, כשעל גופו סימני חבלה.

ההורים השיגו את מצלמות האבטחה בגן והעבירו למשטרה עדות לכאורה, ממנה עלה חשד כי אכן במהלך שהותו בגן הפעוט ספג אלימות. לאחר צפייה בעשרות שעות צילום ובסרטוני האבטחה התחזק החשד כנגד הגננת הוותיקה, לפיו היא נוהגת באלימות קשה כלפי הקטין וגורמת לו גם לחבלות במספר רב של מקרים. 

הבוקר כאמור נעצרה הגננת לחקירה בחשד להתעללות ותקיפה הגורמת לחבלה בחסר ישע על ידי אחראי, והיא תובא היום בפני בית משפט השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרה בחמישה ימים. במקביל נחקרו שלוש גננות ומטפלות אחרות מצוות הגן, ששוחררו בתום חקירתן.

יצוין כי אין מדובר באירוע הראשון של אלימות במעונות. רק לאחרונה נחשפנו לפרשות חדשות ולפסקי דין שהושתו על גננות ומעונות במוסדות פרטיים ולמחאה של הורים.