צעירה בת 21 מתה הלילה (בין שבת לראשון) לאחר שנפגעה מכדור תועה שנורה במסגרת סכסוך בין משפחות בשכונת ואדי ג'וז שבמזרח ירושלים. כוחות משטרה גדולים שהוזנקו למקום ביצעו מעצרם של שני חשודים במעורבות בירי וביצעו פעולות להשבת הסדר על כנו. 

במהלך הלילה הוזעקו כוחות משטרה גדולים לשכונה בעקבות קטטה אלימה במסגרת סכסוך בין משפחות במקום. במהלך הקטטה, על פי המשטרה, נעשה שימוש בנשק. מהמקום פונו חמישה פצועים, בהם הצעירה בת ה-21, לבתי החולים השונים בעיר, ולפנות בוקר נקבע מותה של הצעירה בבית החולים אל מוקאדס שבמזרח העיר.

כוחות משטרה שהגיעו למקום במטרה לבלום את ההתפרעויות במקום, כאשר ההערכה היא שמדובר בכדור תועה שפגע בצעירה, מרים אלתקרורי, עת שעמדה במרפסת בביתה. כידוע, לא מדובר באירוע הראשון שבו מוצאים תושבי מזרח ירושלים את מותם בעקבות אירועי ירי על רקע סכסוכים מקומיים. 

יש לציין כי המשטרה פעלה במקום על מנת לעצור את התקרית בין המעורבים, כאשר במקביל אירע הלילה אירוע קשה נוספים באזור שער שכם בבירה, במהלכו צעירים ערבים יידו אבנים וירו זיקוקים בכינון ישיר לעבר שוטרים ולוחמי מג"ב. המשטרה הגיבה בשימוש באמצעים לפיזור הפגנות, לרבות פרשים, וכן עשתה שימוש במכתזית ורימוני הלם. נעצר צעיר בחשד למעורבות בהפרות הסדר החמורות.