תום חדד, עבריין בן 33 המוכר היטב למשטרה כמי שמזוהה עם ארגון הפשיעה של מיכאל מור נרצח לפנות בוקר (שני) בקוסטה ריקה בעת שבילה בחוף ומספר חשודים רכובים על אופנוע הפתיעו אותו וירו לעברו מטווח קצר.

בשלב זה לא ברור האם הרצח קשור ליריבות בין ארגון הפשיעה של מיכאל מור לבין ארגון הפשיעה של שמוליק הרוש. משטרת קוסטה ריקה הגיעה למקום ופתחה בחקירה, הודעה הועברה למשרד החוץ ולמשטרת ישראל שממתינה לקבלת פרטים אודות נסיבות האירוע.

בשלב הזה החקירה מתנהלת על ידי משטרת קוסטה ריקה אולם לא מן הנמנע כי בהמשך תחבור משטרת ישראל לחקירה באמצעות היחידה הארצית לחקירת פשעים חמורים בינלאומיים (יאחבל) בלהב 433 במשטרה, וזאת באם יימצא כי הרקע לרצח הנו הסכסוך בין שני ארגוני הפשיעה מהצפון.

נציין כי רק לאחרונה העלה חדד סרטונים שבמרכזם כוונה להשפיל את הרוש, זאת תוך שהוא תיעד תושבים מקומיים כשהם מקללים את הרוש ואת יד ימינו זיו אלוש. נזכיר כי רק לפני כשנה סערה הגזרה הפלילית שעה שהרוש העלה סרטון שבו הוא מתועד עם הזמר הצעיר דקל וקנין כשהאחרון משפיל את מיכאל מור.

בינואר האחרון נעצר חדד במקסיקו, לשם נמלט אחרי שירה לעבר רכבה של אשתו של הרוש באילת ופצע את שלושת ילדיהם של הרוש ואשתו באורח קל. הוא נמלט מהארץ למקסיקו אולם בינואר האחרון כאמור נעצר בחשד לסחר בקוקאין, גורש ממקסיקו ומצא מפלט חדש בקוסטה ריקה. במשטרה מציינים כי התקבלה הודעה על הרצח של חדד אולם בשלב הזה כאמור משטרת קוסטה ריקה היא זו שמטפלת באירוע.