הפרשן המשפטי של חדשות 12, גיא פלג, שוחח הבוקר (שלישי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתוכניתם ב-103FM על התבטאויותיו הקשות של בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו אמש בבית המשפט, ציין כי התנהלותו "מחדדת את השאלה האם ראוי לדבר על הסביבה שעוטפת את ראש הממשלה והאווירה ששוררת בביתו", וטען: "אם היה מדובר באזרח רגיל היו מעיפים אותו מהאולם וקובעים שהוא מבזה את בית המשפט".

"אני לא נפלתי מהכיסא, אנחנו מכירים את ההתבטאויות של יאיר נתניהו, את העובדה שהוא מרשה לעצמו לדבר איך שהוא רוצה למי שהוא רוצה", סיפר פלג. "הדבר החריג, ככל שמנסים למצוא חריגות, זה העובדה שהוא התחצף לשופטת". 

הוא הוסיף: "הוא כינה את ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, פדופיל והשופטת גערה בו, ואז הוא עוד העיז וענה לה שהוא יכול לדבר איך שהוא רוצה. ברור לי שבנסיבות אחרות אזרח רגיל היה מועף מהאולם והיו קובעים כי הוא מבזה את בית המשפט".

פלג הסביר כי נגד נתניהו הצעיר "מתנהלות שבע תביעות דיבה וגם הוא תובע כמה ארגונים ואנשים. כלומר, יש כאן סדר גודל של מספר דו ספרתי של תיקים. מתוך כוונה שהעדות שלו תהיה משוחררת, אז לא ניתן לתבוע את דברים כאלה בבית המשפט". 

כשנשאל האם יש מקום לדווח על הדברים הבוטים שאמר נתניהו אמר פלג: "מתחדדת השאלה האם אנחנו צריכים לפרסם את הרפש הזה. מצד אחד אתה אומר למה להוסיף עוול על עוול ולפרסם דברים דיבתיים, מרושעים ומשוללי יסוד, אך בצד האחר אתה יודע שהבחור הזה, שראינו אותו אתמול מגדף ומדבר בשפת ביבים ומשתמש בביטוי נאצי על ימין ועל שמאל, הוא הבחור שלוחש על אוזנו של ראש הממשלה, ויש הטוענים שאחראי לכמה וכמה החלטות שרה"מ קיבל. מתחדדת השאלה האם ראוי לדבר על הסביבה שעוטפת את ראש הממשלה והאווירה בבית ראש הממשלה".

"יש כאן בכל זאת ראש ממשלה לשעבר, יותר טוב או פחות טוב אפשר להתווכח... אדם שעשה משהו בחייו, היה רמטכ"ל, מפקד סיירת מטכ"ל וקיבל לא מעט צל"שים. בסוף בא איזה פרחח, אין מילה אחרת, מכנה אותו פדופיל ואתה מהדהד את זה", סיכם פלג.