פרשת מין מזעזעת נחקרת בימים אלו בתחנת השכונות בתל אביב והיא חושפת שורת עברות של מעשים מגונים ואונס אותן לפי החשד ביצע תושב העיר בן 42 בבת משפחתו במשך כעשור, מאז הייתה תלמידת כיתה ב' ועד לימים אלו כשהיא בת 17, כך הותר היום (שלישי) לפרסום. אמש האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו של החשוד עד מחר, עת יובא לבית המשפט להארכת מעצר נוספת. 

ראשיתה של החקירה בדיווח שהתגלגל לידי המשטרה מעדת שמיעה, עובדת אחד המרכזים לנפגעות תקיפה מינית, שמכירה שוטר ובשיחה עמו חשפה בפניו את אשר הובא לידיעתה מידי מכרה של אותה קטינה. חוקרי תחנת שכונות שהפרטים הובאו לידיעתם החלו לשזור "חוטים" מהמידע שבידיהם ולאסוף ולהרכיב פרטים שנגלו לאוזניהם ובסופו של דבר לאתר את הקטינה, להביאה לתחנה, לשכנע אותה להגיש תלונה מסודרת שמרכיבה פאזל נפשע ומתועב. 

הנערה גוללה בפני החוקרים מסכת של עבירות מין שביצע בה קרוב משפחתה במשך שנים, כל זאת לכאורה בהסכמתה ולאחר שבדרכי עורמה וניצול תמימותה עת הייתה ילדה הוביל אותה למעשים בתמורה לתשלום כסף או שווי כסף. לדבריה, מאז הייתה ילדה 7 העביר לה אותו בן משפחה כספים ומתנות מיד כשזיהה את מצוקתה ובעת שרצתה לרכוש דבר מה ובתמורה הנחה אותה לבצע בו מין אוראלי.

בהמשך, ככל שהיחסים בין השניים "התהדקו" וגברה התלות שלה באותו בן משפחה, שהמשיך לממן ולשלם עבור צרכיה, עבירות המין הפכו חמורות יותר עד כדי מעשי אונס מלאים.

כאמור, הקטינה סיפרה פרטים מהסיוט של חייה בעשור האחרון למכרה, זאת שיתפה חברה העובדת במרכז לנפגעות תקיפה מינית וככדור שלג התגלגל המידע אל שוטר, שמיהר להעביר לחוקרי משטרת שכונות את אשר נודע ונגלה לו. במשטרה התחקו אחר האירועים החמורים, גיבשו את הראיות וכבר מחר יבקשו להאריך את מעצר החשוד פעם נוספת.