רונן ביטי, אביה של הזמרת עדי ביטי, החל היום (ראשון) לרצות 20 חודשי מאסר בבית הסוהר מעשיהו, זאת לאחר שהורשע בביצוע עבירות מין במעריצותיה של בתו.

כזכור, בית המשפט השלום גזר עליו תשעה חודשי עבודות שירות, עונש שנתפס בעיני רבים כלא מידתי בעליל לחומרת מעשיו, אך בית המשפט המחוזי קיבל את ערעור הפרקליטות והחמיר בעונשו ל-20 חודשי מאסר בפועל. ביטי ערער על גזר דינו וב-18 באפריל בית המשפט העליון דחה את בקשתו.

על פי כתב האישום המתוקן בו הודה אביה של הזמרת במסגרת הסדר טיעון ולאחר הליך גישור ממושך, בשנת 2014 הוקמה בבעלותו קבוצת וואטסאפ בשם "ביטי אימפריה" שבה השתתפו כ-70 קטינות שמעריצות את עדי, אשר הייתה פעילה בתקופה הרלוונטית לכתב האישום.

בהמשך, נפתחו קבוצות וואטסאפ נוספות מצומצמות יותר, עם מי מהקטינות, חלקן ביוזמת הנאשם וחלקן ביוזמת הקטינות. החל מיולי 2017 ועד לסוף ינואר 2018, נהג אביה של כוכבת הילדים לשוחח עם קטינות המעריצות את עדי, הן בקבוצת "ביטי אימפריה", הן בקבוצות הוואטסאפ הנוספות והן בצ'אט הפרטי, חלקן שיחות בעלות תוכן מיני.

בחלק מהמקרים, הוא נהג לפנות לקטינות בצ'אט הפרטי ולשכנען להוריד את אפליקציית טלגרם, תוך שהוא מסביר כי מדובר באפליקציה "בטוחה", בה ניתן לשוחח שיחות סודיות שלא ניתן להעתיקן או להעבירן, וכי ההודעות נמחקות מיד בסמוך לכתיבתן.