עו"ד אסף ורשה, יו"ר משותף של פורום הנזיקין בלשכת עורכי הדין, התייחס ב-103FM לזכויות המשפטיות של הפצועים באסון, כמו גם לזכויות משפחות ההרוגים ואמר כי "אלו דברים שלוקחים זמן, במקרה זה, המדינה צריכה לעשות את המעשה הראשון שעולה על הדעת ולהכניס את היד לכיס ולפצות".

לדבריו, ההשלכות הכלכליות של האסון יכולות להיות גורליות למשפחות: "מי שנהרג באסון, בין אם ילד או מפרנס של המשפחה, גורם לפגיעה משמעותית מעצם אובדן ההכנסה. אם אב המשפחה נהרג, מה יהיה על פרנסת כל בני הבית? מה קורה עם הילדים שעכשיו צריכים לדאוג להם? בנוסף, צריך לזכור שיש פצועים שסובלים פציעות גופניות קשות, מי יטפל בהם? מי יעשה לנפגעים בעזרה הכספית היומיומית?".

עורך הדין הסביר כי גם במידה וועדת חקירה ממלכתית תקבע את זהותו של אשם יחיד באסון, בבית המשפט הוא לא יעמוד לבדו מול התובעים: "אם נתבע אותו, הוא יצרף את כל האחרים, בסוף כולם יכנסו לתמונה, זה לא יקצר את המסלול. הפציעות רבות, יש כמות נוראית של הרוגים. הפיצויים שיהיה צריך לשלם הם אדירים, וככל שיהיו יותר כיסים עמוקים שמהם אפשר להביא את הכסף והמזור למשפחות, כך ייטב".

הוא אף הוסיף כי לדעתו, יכול להיות שתביעת הנזיקין, אם וכאשר תוגש, תהיה התביעה הגדולה ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל. עוד אמר עו''ד ורשה כי "ישנם גם אלו שנפגעו נזקים פסיכולוגיים ופוסט-טראומתיים. הילדים שהלכו לחפש את אבא שלהם, האב שחיפש את ילדו, המשפחות שלא מקבלות מענה וחלקן לא ידעו עד בוקר זה מה קרה עם הילדים. אי אפשר להתעלם מהנזקים האלו".