המשטרה הודיעה היום (שבת) כי נעצר חשוד נוסף במעורבות בביצוע הלינץ' באזרח ערבי בבת ים. החשוד הנוסף, הרביעי במספר, הוא תושב העיר בשנות ה-20 לחייו. בהתאם לממצאי החקירה וצרכיה, הוא יובא במוצאי השבת לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

החשודים האחרים שנעצרו על ידי בלשי הימ"ר הם שני בגירים מבת ים וקטין מחולון, וכתב האישום נגדם הוגש אתמול. הם הואשמו בעבירות התפרעות ואיומים מתוך מניע גזעני, כאשר שניים מהם הואשמו גם בהחזקת סכין או אגרופן וארזי הואשם גם בניסיון להיזק בזדון מתוך מניע גזעני. נגד השלושה הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים וכנגד כהן הוגשה בקשה להארכת התנאים המגבילים.

כזכור, האירוע התרחש בשבוע שעבר, במהלך גל המהומות בערים המעורבות, ובמהלכו צעיר ערבי נשלף על פי החשד מתוך רכבו על ידי עשרות צעירים יהודים בבת ים. הוא הוכה נמרצות תוך קריאות מוות לערבים. לטענת התוקפים הערבי ניסה לדרוס אותם. ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, אמר כי המשטרה פועלת במקום וקרא "לא להשתתף באירועים המבישים".

במהלך המהומות נפצע קל גם ראש העירייה, כאשר ניסה להפריד בין קבוצות הפורעים, לאחר שבמקום לא נכח כלל כוח משטרתי. ברוט ושני פקחי עירייה נוספים נפצעו קל בגופם מקסדות ואבנים שהושלכו לעברם.