טרגדיה במעלות-תרשיחא: נער בן 15 תושב חורפיש נהרג היום (שני) מפגיעת פסל אבן שהתמוטט עליו, ככל הנראה בזמן שעסק בפעילות גופנית באגם מונפורט. צוות מד"א פינה אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה תוך ביצוע פעולות החייאה ממושכות, בסיומן נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה. 

מהמרכז הרפואי לגליל נמסר כי "הנער סבל מפגיעה בראשו ובעמוד השדרה הצווארי. הוא עבר על ידי מד"א החייאה של כ-20 דקות בשטח, ועם הגעתו למרכז הרפואי נמשכה ההחייאה כ-20 דקות נוספות, שבסיומן נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הנער. אנו משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות".

חובש בכיר במד"א סלים סרחאן סיפר: "הנער שכב מחוסר הכרה על הריצפה בסמוך למוט אבן כבד שנפל ונשבר. הוא סבל מחבלות מדממות בראשו ובגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה".

כאמור, במשטרה פתחו בחקירת האירוע הטרגי. מחקירה ראשונית עלה כי ככל הנראה הנער ביצע פעילות גופנית באגם מונפורט על גבי הפסל, ובשלב מסוים חלק מהפסל התמוטט ונפל עליו וכך גרם למותו.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, אמרה בעקבות האסון: "אני שולחת חיבוק למשפחת הנער שנהרג באסון מזעזע וכואב כל כך. אימוני כושר, ובמיוחד תרגילי כוח, יש לבצע רק על מתקנים המיועדים לכך ובהתאם להוראות השימוש המופיעות על גבי המתקנים".