המשטרה עצרה הבוקר (חמישי) אדם שנצפה ברחוב סטימצקי בתל אביב כשהוא מסתובב עירום ותוקף את עדה אשרת, רעייתו של המוזיקאי קובי אשרת, שעברה במקום. הוא גרם לה לפציעה בראשה, והיא פונתה לביה"ח איכילוב בעיר כשמצבה קל.

עוברי אורח סייעו בהשתלטות על החשוד עד שנעצר על ידי כוחות המשטרה, שהעבירו אותו לחקירה בתחנה, לבחינת הרקע והנסיבות. הוא יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט בתל אביב, לצד בקשה לאבחון ע"י גורמי מקצוע.

בבית החולים "איכילוב" בתל אביב עדכנו כי היא אשרת סובלת מחבלות ושטפי דם. היא נזקקה לתפרים בראשה. היא סיפרה כי "ירדתי עם בעלי לטייל עם הכלב. ראיתי מתחת לבית גבר צעיר שוכב ערום על הדשא וגונח. התקרבתי לראות אם הוא בסדר וזקוק לעזרה ופתאום הוא התרומם בפראות ושאט לעברנו תוך כדי נהימות לא ברורות. הוא בעט בי, הפיל אותי לרצפה, הטיח את ראשי על המדרכה וחבט ובעט בי שוב ושוב באגרופיו וברגליו. בעלי קובי ניסה לחלץ אותי מזרועותיו אבל הוא היה באמוק ולא ניתן היה לעצור אותו".
 
"ראיתי כבר את הסוף שלי ולמזלי כעבור דקות שהרגישו כמו נצח הגיעו שכנים שחלצו לעזרנו והצליחו להשתלט עליו. אני כעת במיון, אחרי שתפרו לי את הקרקפת וממתינה לסיטי. בטראומה ודואגת מאוד לקובי שספג גם הוא מכות והוא זמן קצר לאחר השתלה. אני אעבור את זה ומתפללת לימים טובים יותר. אחרי מה שעברנו בריאותית בשנים האחרונות, זה הדבר האחרון שהיינו זקוקים אבל אנחנו חזקים ונתגבר גם על זה. אני מודה לכולם על ההודעות החמות והדאגה שמגיעה אלי מכל עבר״.