המלחין קובי אשרת, שרעייתו הותקפה הבוקר (חמישי) בתל אביב על ידי גבר ערום, שיחזר את האירוע הטראומטי בשיחה עם בן כספית וינון מגל: "מצבי לא כל כך, אני נמצא באיכילוב עם זוגתי שמקבלת טיפול אינטנסיבי עכשיו". הוא סיפר ב-103FM כי "האירוע התרחש במהלך טיול עם הכלב מתחת לבית שלנו ברמת אביב, כאשר על הדשא שכב בחור עירום כביום היוולדו כשהוא צורח כמו משוגע. חשבנו שמשהו לא בסדר וניגשנו לעזור".

לדבריו, מיד אחרי שניגשו לעזור לבחור המדובר, הוא התנפל עליהם. "הוא הכה את שנינו מכות נמרצות, עדה נפלה על הרצפה, חטפה חבטה איומה בראש כל הקרקפת נקרעה, חבלות בכל הגוף" סיפר, "הוא בעט בכלב שלנו, היה באמוק מטורף. לא הבנו מה קורה. בן אדם עירום, בחור גבוה וחזק פשוט היה בהתקפת טירוף".

"הוא לא אמר כלום, פשוט רץ לעברנו והתנפל עלינו במכות נוראיות", הסביר, "אני לא יודע אם הוא ערבי וזה לא משנה אם הוא ערבי או לא". אשרת הוסיף: "בחור צעיר, גבוה, חזק, חסון, גוף יפה. היה כנראה בהתקף פסיכוטי או מסומם לחלוטין. לא משנה אם יהודי או ערבי. בן אדם מטורף, חולה נפש". הוא הדגיש כי אינו יודע "איך הגיע דווקא לדשא שלנו, כנראה ברח מבית משוגעים או משהו כזה. היה בהתקף פסיכוטי של טירוף מערכות מוחלט".

בהמשך השיחה הוא עידכן על מצבה של אשתו: "תופרים לה את הראש, ותכף היא תלך לצילום ראש, היא נמצאת בהכרה ומדברת והכול בסדר. אין דבר מעבר למכות איומות לדעתי". הוא ציין עוד כי כלבם "חטף מכות רצח, הוא שיצו קטן ומסכן".