אירוע כזה, גם הוותיקים שבאנשי מד"א לא בדיוק זוכרים. אמש (חמישי) בשעת לילה נקלע צוות מד"א ביפיע שבמחוז הצפון לאירוע חריג במהלכו נגנב אמבולנס של מד"א, בעת שהפראמדיק ירד לאבחן פגיעה ברכב. אולם, בחלוף כ-80 מטרים, נטש "הגנב" את האמבולנס והותיר במקום חובש נוסף שהיה באמבולנס ופצוע מאירוע ירי שבגינו הגיע צוות מד"א לכפר. 

בשעות הלילה הוזעק צוות של מד"א לטפל בשני פצועים באורח קל מאירוע ירי במועצה המקומית יפיע. עם הגיעו של האמבולנס במקום, הבין הצוות הרפואי כי הוא נמצא בתוך זירת ירי כאשר היריות נורו גם מעל ראשיהם של הפראמדיק והחובש.

על מנת להעניק טיפול רפואי לפצוע, מיהר הצוות הרפואי להעלותו אל האמבולנס, אולם בשלב הזה חש הפראמדיק כי האמבולנס ספג פגיעה כתוצאה מירי תועה. בעוד הנהג הפראמדיק יורד מההגה וניגש לעבר מקום הפגיעה באמבולנס, קרי הדלת האחורית, הגיע חשוד, עלה להגה, ופתח בנסיעה, זאת בזמן שהחובש הצעיר נמצא מאחור, מעניק טיפול רפואי לפצוע, וכאמור הפצוע לצידו.

הפראמדיק שנותר בזירה חשוף לירי, החל לרדוף אחרי האמבולנס רגלית, והחל בחלוף כ-80 מטר עצר החשוד את האמבולנס, ירד מההגה ונמלט, מה שאפשר לפראמדיק לחזור אל ההגה ולחלץ את האמבולנס ולפנות את הפצועים לבית החולים. 

כוחות משטרה הוזעקו למקום, והחלו בחקירה לבירור נסיבות הירי ופציעתו של החשוד, וכן לבירור נסיבות גניבת האמבולנס או ניסיון הימלטות עם האמבולנס בעת שמתרחש במקום אירוע ירי. במהלך האירוע נעצרו שלושה חשודים תושבי המקום, שמעצרם הוארך בארבעה ימים.