בבית המשפט המחוזי בנצרת נפתח אתמול הדיון לקראת משפטו החוזר של רומן זדורוב שהורשע ברצח הילדה תאיר ראדה ומרצה עונש מאסר עולם. שופט בית המשפט המחוזי לשעבר, עו״ד משה גלעד, אמר הבוקר (שלישי) בריאיון ל"קפאין" עם יואב מינץ ברדיו צפון 104.5, כי לא מן הנמנע שהמשפט החוזר של רומן זדורוב, שנפתח אתמול, יוביל בסופו של דבר לזיכויו. "הסיכויים לזיכוי קיימים", אמר עו"ד גלעד והוסיף: "נמצאה שם ראיה מרכזית שלא נדונה נושא טביעת הנעל". כזכור, הבקשה למשפט החוזר התבססה על מידע חדש לכאורה אותו הציג עורך דינו של זדורוב, עו"ד ירום הלוי. 

עוד ציין השופט לשעבר כי משפט זדרוב, בניגוד למשפטים רבים אחרים, התאפיין במעטפת הפרסומית והתקשורתית שליוותה אותו, דבר שהשפיע עליו מבחינה ציבורית. עוד ציין גלעד כי יש לזכור שבערעור האחרון, שהתקיים לפני חמש שנים, אב בית הדין זיכה את זדורוב מחמת הספק, אולם היה בדעת מיעוט בהרכב. לדבריו, עם רקע זה, לא ניתן לקבוע בוודאות איך יסתיים המשפט. "הדברים אינם ברורים ואינם וודאים", קבע.  

כשנשאל, האם קיימת סברה שהשופטים יחליטו לעצור את המשפט בעיצומו כיוון שהשתכנעו כי הוא אכן אשם, השיב גלעד כי "באמצע זה לא יקרה", אולם ייתכן והם יציעו להגיע להסדר". 

עוד הסביר גלעד כי בתיק זדורוב קיימים דברים, בהם נושא טביעת הנעל שלכאורה מוכיחה שאדם אחר היה בזירה בעת הרצח, המעלים ספק, אולם חרף זאת, קיים קושי לפעול לזכות אותו כיוון שהודה במעשים שיוחסו לו. "יש דברים שעלולים לעורר ספק בתיק הזה. הבעיה היא ההודעה. עניין טביעת הנעל מאפשר קיומו של אדם נוסף".