עו"ד בן מעוז, פרקליטה של שירה איסקוב, שורדת ניסיון הרצח על ידי בעלה לשעבר, אביעד משה, שוחח עם ניסים משעל וגיא פלג בתכניתם ב-103FM, על רקע הדיווחים לפיהם עלה כי משה, בעודו יושב בכלא, איים לפגוע בשירה באמצעות עבריין שהכיר בכלא.

"גם אותנו זה תפס לא מוכנים. אבל אם למישהו היה ספק שהכוונה של אביעד הייתה לרצוח את שירה במועד האירוע, הוא קיבל הוכחה חותכת לכך", אמר בפתח דבריו.

בהתייחסו לשירה, הוא הבהיר כי היא "לא הייתה מודעת לכל מה שקורה מאחורי הקלעים, היא לא קיבלה איומים. מדובר במידע מודיעני מהכלא, ככל הנראה, היא עוד לא מסרה עדות בעניין הזה. המידע שיש בידנו דל, היא צפויה למסור עדות במשטרה ואולי אח"כ נדע יותר".

"היא חשדה שימשיך לרדוף אותה", אמר מעוז על משה, "אבל לא במובן הזה. חשבנו שאחרי שפתרנו את עניין האפוטרופסות, בזה סיימנו איתו. אבל מסתבר שלא, כנראה הוא לא מתכוון לנוח עד שיסיים את המלאכה שלו. אנחנו יכולים לשמוח על כך שבמשטרה ובשירות בתי הסוהר ממשיכם להיות ערניים לאפשרות כזאת. המסר מועבר היום בצורה ברורה, שאף אחד לא מתכוון לתת לו יד חופשית ולהמשיך לעשות את מה שרצה לעשות".

עוד כפר בהבעת החרטה של משה לפני מספר חודשים והדגיש כי "ברור שזה היה מהפה החוצה, רק על מנת שבית המשפט יתחשב בו".

כשנשאל מה בדיוק משנה העובדה שהוא נעצר בעודו יושב בכלא, ענה כי "לא יהיו לו ביקורים, שיחות טלפון, כל ההתנהלות סביבו מאוד שונה, והיום בבוקר הוא עתיד להיות מובא לבית משפט השלום בבאר שבע שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו ולשלול ממנו תנאים כאלו ואחרים לצורכי חקירה".

בסוף דבריו אמר כי הדבר יכול לגרום לכתב אישום מחודש נגד משה: "ככל שתתגבש התשתית הראייתית הנדרשת יש כוונה מצד הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום גם על העבירה הזאת. אנחנו רואים את הביטחון האישי של שירה ובנה, אנחנו נשתף פעולה עם רשויות אכיפת החוק".