המשטרה עצרה לחקירה תושב מזרח ירושלים בחשד כי נוהג לשוטט ברחובות העיר ולצלם שוטרות וחיילות מג"ב במדים ולהבליט את איבריהן המוצנעים. על פי החלטת השופט החשוד שוחרר ממעצר, לאחר שטען כי מדובר בסרטונים המחמיאים לנשים. 

קרדיט: טיקטוק

בלשון ההחלטה נכתב על ידי השופט: "בפניי בקשה להארכת מעצרו של המשיב בחמישה ימים. המשיב חשוד בביצוע עבירות של פגיעה בפרטיות, פרסום תצלום של אדם ופרסום תצלום של אדם לפי חוק למניעת הטרדות מיניות, הטרדה באמצעות מתקן בזק והעלבת עובד ציבור. בהתאם למיוחס למשיב הוא פרסם ברשת הטיקטוק סרטון בו מחזית עומדת שוטרת מג"ב במדים".

"עיינתי בתיק החקירה וכן הוצגו בפני הסרטונים המדוברים בהם מופיעה דמותה של שוטרת מג"ב במדים באזור העיר העתיקה, היינו באזור ציבורי. לפיכך, נראה כי לא הונח חשד מספק לביצוע עבירה כלשהי משצילום ואף פרסום דמותו של אדם המצולם באזור ציבורי, קל וחומר כשמדובר בשוטר בתפקיד, אינו מהווה הפרה של הוראות חוק הגנת הפרטיות. כמו גם אין כל יסוד לטענה כי מדובר בפגיעה מכוח החוק למניעת הטרדה מינית או להעלבת עובד ציבור בפרסום התמונה", הוסיף ציין לבסוף: "איני סבור כי יש מקום לשנות מהחלטתי משהפרסומים אינם פוגעניים, אלא דווקא מחמיאים לשוטרת".