עו"ד ירום הלוי, סנגורו של רומן זדורוב שהורשע ברצח תאיר ראדה ז"ל, תקף היום (רביעי) בכנס של המרכז האקדמי למשפט והעסקים: "בי נשבעתי, שלא אזכה לחיות אם לאולה קרבצ'נקו יש גרם של חפות - ואם לזדורוב יש גרם של אשמה".

הלוי המשיך את המסר התקיף כנגד קרבצ'נקו ואמר כי "שתצא לשון איש ותמית אותי אם אני משקר, היא שחקנית ומניפולטיבית והתקשורת מגינה עליה. היא צריכה להיות מורשעת, יש עליה עשרות ראיות והפרקליטות מגינה עליה".

בהמשך דבריו, הוא מתח ביקורת גם על מערכת המשפט: "אני נתקל בכל כך הרבה שחיתות, בין היתר של הפרקליטות, שאני כל הזמן מרגיע את עצמי כדי שלא אשתגע". לטענתו, שופטי ישראל נותנים יותר מדי קרדיט לפרקליטות.

עו"ד הלוי הוציא גם לא מעט תסכול כלפי כלי התקשורת: "אף אחד בתקשורת לא רוצה לשמוע את הראיות, גיא פלג מראיין את קרבצ'נקו ולא שואל אותה כלום. והיא באה עם שמלה לבנה כאילו היא שלגיה". 

לוי אף התייחס להכנות לקראת המשפט החוזר של זדורוב : "אני מפחד. המשפט הזה זה רמאות ואני חושש שהרמאות תמשיך". את דבריו סיים במסר אופטימי באומרו כי "הסיפור של רומן זו שחיתות ענקית, מא' ואני מקווה מאוד שלא עד ת'".

עורכי הדין דניאל חקלאי ותומר שוורץ שמייצגים את קרבצ'נקו , מסרו בתגובה: "ראשית, נקווה ששום לשון אש לא תצא ותפגע באיש. נאחל אריכות ימים לעורך הדין הלוי. שנית, צר לנו מאד על דבריו השיטתיים נגד אולה, נראה שהוא שכנע את עצמו עמוקות בדברים הללו, אבל הראיות מוכיחות אחרת".

"אולה חפה מכל פשע בפרשת רצח תאיר זאדה ז"ל וגרסת הכזב של א"ח שלפיה אולה רצחה את תאיר, לא עומדת במבחן המציאות. בית המשפט אמר את דברו ודחה מכל וכל את בקשת עורך הדין הלוי לגביית עדות מוקדמת מאולה ולהוציא נגדה צו איסור יציאה מהארץ. נימוקי בית המשפט מדברים בעד עצמם", הוסיפו. 

מהפרקליטות נמסר כי הדברים אינם ראויים לתגובה.