שופטי בית המשפט המחוזי קיבלו את בקשת ההגנה ודחו את המשך הדיונים במשפט נתניהו בשלושה שבועות. ברוך קרא, הכתב והפרשן לענייני משפט בחדשות 13, שוחח היום (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM ושיתף מה הוביל לקבלת ההחלטה:"כל סאגת החומרים של אילן ישועה, זה סיפור ארוך. היום הייתה החלטה של השופטים שאמרו בגדול שיסתדרו, ושבוע הבא מגיעים העדים הבאים, ושתיעשה השלמה לחקירה אם תהיה צורך. עורכי הדין של ההגנה מאוד התלהמו, וביקשו לשנות את ההחלטה והגיעו למסקנה עם התביעה שגם לא מאוד אהבה את זה". 

קרא הוסיף כי: "עכשיו יהיו שלושה שבועות חופש, אין משפט, עוד שלושה שבועות ישועה ימשיך להעיד כפי הצורך, ועד סוף החודש הפרקליטות צריכה להעביר להגנה את כל מה שרלוונטי". 

בהמשך התייחס הפרשן לעיניי משפט גם לטענות כי תיק 4000 עומד בפני קריסה וטען: "שום תיק לא קרס ולא הוכרע, אנו נמצאים במגה תיק, לא היה כמותו בישראל. שום תיק לא יכל לקרוס. לגבי עדות ישועה, מנסים לבוא ולומר שהתיק קרס אם מדברים על היענותת חריגה, מראים שלא הייתה. הדבר הזה הוא קשקוש". 

"התיק הזה לא פשוט, אך הוא ודאי לא קרס כי כשבודקים היענות חריגה צריך לבדוק מה קרה ב'וואלה', וכשהעתיונאים יגיעו להעיד לא יהיה ספק שהייתה היענות חריגה. הסיפור יהפוך לפלילי רק כשיוכיחו את הקשר בין התמורה למתת",אמר.

 לדבריו, הטענה כי לא הייתה היענות חריגה ב'וואלה' היא לא נכונה. "אם התביעה יצליח למסמס את הדבר הזה ולא להבהיר לבית המשפט מה היה באתר וואלה, היא תעשה עבודה גרועה. אני בספק אם היא תעשה זאת".