מאמן בקבוצת כדורסל ילדים מאזור השרון הצפוני נעצר ונחקר בחשד לביצוע עבירות מין בילדים אותם הוא מאמן. הבוקר (חמישי) הוא יובא לבית משפט השלום בפתח תקווה לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

לציין, כי מדובר בחשוד שנחקר בעבר בגין חשדות דומים, אולם חומר הראיות נגדו לא התגבש והבשיל לכדי הגשת כתב אישום. החשוד המשיך לעבוד עם ילדים ולאחרונה התקבלו במשטרה מספר תלונות מהורים של ילדים ולאחר מכן נגבו עדויות מאותם קטינים, אשר גוללו את אשר עבר עליהם ואת אשר ביצע בהם, לכאורה, המאמן שלהם, כל זאת כשהם מתאמנים תחת שרביטו.

הבוקר הובא החשוד לבית משפט השלום לדיון בהארכת מעצרו. היחידה החוקרת ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים כשהיא מגישה דו"ח סודי. השופטת ורד שכטמן אמרה כי "קיים חשד סביר" לביצוע הטענות המיוחסות לחשוד והחליטה להאריך את מעצרו עד ליום שני ולהתיר את פרסום שמו, אולם עיכבה את הביצוע לבקשת פרקליטת החשוד, עורכת הדין רויטל קוצר, עד מחר.

עו''ד רויטל קוצר מהסניגוריה הציבורית (צילום: אלון חכמון)
עו''ד רויטל קוצר מהסניגוריה הציבורית (צילום: אלון חכמון)

עוד יצוין, כי הוריו של החשוד ששהו באולם טענו כי בנם אמור להגיע לבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים כדי לטפל בעינו. השופטת הורתה לשב"ס לדאוג שתוך 24 שעות יבדוק רופא את החשוד וכי תוך 48 שעות ייבדק החשוד בנוסף על ידי פסיכיאטר.

בשבוע שעבר קבע בית המשפט המחוזי בתל אביב כי כשנה לאחר שמאמן הכדוריד בנו ריינהורן הורשע בעבירות מין בעשרות מקרים, הוא ירצה 14 שנות מאסר בפועל, בנוסף למאסר על תנאי ופיצוי לנפגעות העבירה בסך 262,500 שקל.

ריינהורן הורשע בשורה ארוכה של עבירות מין באינטרנט כלפי 24 קטינות, 3 בגירות וכן ניסיונות לעבור עבירות מין ב-38 צעירות נוספות בפרשה שהותרה לפרסום לפני כמעט שלוש שנים, באוגוסט 2018.

הוא הודה בכתב-אישום מתוקן שכלל 30 אישומים, מתוכם שמונה אישומים של אינוס וירטואלי או מעשה סדום וירטואלי בנסיבות אינוס, והשאר עבירות של מעשים מגונים מקוונים, יצירת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, החזקת חומרי תועבה וכן גניבת זהות (עבירה של התחזות כאחר).