יצחק גבאי, פעיל ארגון להב"'ה שהורשע בהצתת בית הספר הדו לשוני בירושלים, הסתבך פעם נוספת. היום (חמישי) הותר לפרסום כי לפני כשנה, גבאי ביצע עבירות מין במתנדבת בארגון, אז קטינה. גבאי הודה בחקירתו כי ביצע את המעשים, אך טען שהפסיק מיד כשהיא ביקשה ממנו.

המתנדבת סיפרה כי הוא נגע בה ללא הסכמה ובניגוד לרצונה, אמר לה כי היא מריחה טוב וביצע מספר עבירות נוספות, לכאורה. בעקבות האירוע, יו"ר להב''ה בנצי גופשטיין הורה להפסיק את העסקתו של גבאי והנחה את הנערה להתלונן במשטרה ולספר להוריה על המקרה. למרות זאת, היא סירבה להתלונן לפני כשנה, אך לאחרונה הגישה את התלונה במשטרה. 

תגובת ארגון להב"ה: "ברגע שנודע לארגון על אירוע ההטרדה, פעלנו בשיא החומרה ופיטרנו את הבחור באותו היום. המלצנו לנפגעת להגיש תלונה במשטרה ולדווח להוריה, אך היא סרבה בתוקף וביקשה שלא נדווח למשטרה. בנוסף מיד לאחר המקרה דאגנו לה לטיפול חיצוני על ידי אנשי מקצוע צר לנו שיש גורמים שמנסים לפגוע בארגון להב"ה על ידי מניפולציות ושקרים מאינטרסים אישיים".

גבאי עצמו הגיב בעניין ואמר: "אמרו חז"ל – 'אין אפוטרופוס לעריות'. מאחר ופורסם הדבר ברבים, הריני להודיע חטאתי, עוויתי, פשעתי, עשיתי דבר חמור פגעתי בבת ישראל. התנצלתי בזמנו בפניה ואני מתנצל שוב קבל עם ועדה. מתנצל גם בפני המעורבים, ובפני כל מי שנפגע. שילמתי על זה מחיר כבד, הפסדתי חברים והפסדתי עבודה".

עוד הוא הוסיף כי: "כשלא מקפידים על ההלכה, קורות בעיות. אולם שערי תשובה לא ננעלו, ותמיד אפשר לחזור בתשובה, וְרִשְׁעַת הָרָשָׁע לֹא יִכָּשֶׁל בָּהּ בְּיוֹם שׁוּבוֹ מֵרִשְׁעוֹ. ועדיין כל יום ויום אני משתדל לחזור בתשובה, כמובן שעבירות שבין אדם לחברו – אין יום הכפורים מכפר עד שירצה את חברו ואני שוב מבקש סליחה ומחילה".