הפרקליטות הגישה היום (ראשון) בקשה להארכת מועד לצורך העברת תוצרי החיפוש במדיה הדיגיטלית שנתפסו אצל אילן ישועה. בנוסף, הפרקליטות ביקשה לקבוע כי בחמישה ביולי, עת חידוש הדיונים בתיק 4000, תיפתח עדותו של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר אבי ברגר.

כזכור, בית המשפט המחוזי קבע מוקדם יותר החודש כי התביעה תעביר לעורכי דינם של הנאשמים חומרים נוספים אשר נתפסו בטלפון האישי של ישועה, לפי מילות חיפוש מסוימות שנקבעו. על פי הוראת בית המשפט, החומרים המדוברים היו אמורים להיות מועברים עד היום, ה-27 ביוני.

על פי הבקשה של הפרקליטות, בשבוע שעבר הועברו לידי צוות ההגנה כ-100 אלף שורות תכתובות שונות של ישועה, כאשר עד מחר יועברו כלל הממצאים אשר נערך עליהן חיפוש "באופן פרטני". בנוסף, בפרקליטות טוענים כי היקף החומרים אותו היא נדרשת להעביר רחב מדי על מנת לסיים לעבור עליו בתאריך היעד שהציב בית המשפט.

לכן,  בפרקליטות ביקשו כי התאריך האחרון להעברת המסמכים ידחה לחמישה באוגוסט, וכי בעת חידוש המשפט, תיפתח עדותו של העד אבי ברגר, במקום המשך עדותו של אילן ישועה. על פי הבקשה, בפרקליטות ביקשו כי במידה ובית המשפט יסרב, הם מבקשים ארכה להעברת תוצרי החיפוש במדיה הדיגיטלית של ישועה עד ל-12 ביולי.