פרקליט המדינה עמית איסמן מינה צוות שילמד מחדש את תיקו של רומן זדורוב שהורשע ברצח תאיר ראדה ז"ל כדי לשקול אם לקיים את המשפט החוזר, כך נודע הערב (שני) ל"מעריב".

הצוות שהוקם כולל פרקליטים בכירים ממחוזות שונים, שלא עסקו בתיק בעבר, מהם ביקש איסמן ללמוד מחדש את התיק ולבחון את ההיתכנות המעשית לניהולו, ככל שיחליט לעשות כן.

בתוך כך הגישה פרקליטות מחוז צפון (פלילי) לבית המשפט המחוזי בנצרת בקשה מוסכמת לדחיית מועד הדיון הקבוע למחר, בבקשתו של  זדורוב להשתחרר ממעצר. השופט ערפאת טאהא נענה לבקשה וקבע את הדיון ליום ה-26 ביולי.

בד בבד נענה סגן הנשיא השופט אשר קולה לבקשה נוספת שהגישה הפרקליטות, בהסכמת ההגנה, למתן ארכה בת שבועיים עד ליום 15 ביולי, לשם מתן הודעה על החלטתה בדבר ניהול משפט חוזר בעניינו של זדורוב.

תאיר ראדה ז''ל (צילום: רפרודוקציה)
תאיר ראדה ז''ל (צילום: רפרודוקציה)

בבקשה המוסכמת נאמר, כי לבקשתו של בא-כוחו של זדורוב, עו"ד ירום הלוי, נערכה אתמול פגישה בין הלוי לבין פרקליט המדינה וגורמים בפרקליטות המדינה, במהלכה פרס הסניגור שלל נימוקים שנועדו לשכנע כי אין מקום לקיים משפט חוזר בעניינו של זדורוב.

כדי לאפשר את השלמת בחינת העניין, על כל היבטיו, וכן את טענותיו של עו"ד הלוי, התבקש ביהמ"ש לתת ארכה למסירת ההחלטה בדבר ניהול המשפט החוזר.