הפרקליטות צפויה לבקש היום (ראשון) הארכה נוספת מבית המשפט עבור השלמת העברת התכתובות של עד התביעה המרכזי בתיק 4,000, אילן ישועה. בעקבות כך, חידוש משפט נתניהו צפוי להידחות. בבקשתה החדשה, הפרקליטות מבקשת לדחות את תאריך היעד להשלמת ההעברה עד ל-11 ביולי, כאשר התאריך הנוכחי הוא החמישה ביולי, מחר.

לאור בקשת הפרקליטות, בני הזוג שאול ואיריס אלוביץ', הנאשמים לצד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בתיק 4000, השיבו כי הם מסכימים לבקשת הארכה וכי הם מצפים שהפרקליטות "תעשה חשיבה מהותית בדבר השלכותיו של חומר חקירה זה על תזת כתב האישום". הזוג אלוביץ' אף הציע כי בית המשפט יעניק לפרקליטות פרק זמן נוסף מעבר לשבוע המבוקש על מנת "שתוכל להשלים את איתור חומר החקירה באופן מלא וגם לשקול את משמעויותיו".

כזכור, הפרקליטות הגישה בשבוע שעבר בקשה להארכת מועד העברת תוצרי החיפוש במדיה הדיגיטלית שנתפסו אצל אילן ישועה. בפרקליטות טענו כי היקף החומרים אותו היא נדרשת להעביר הוא רחב מדי על מנת לסיים לעבור עליו בתאריך היעד שהציב בית המשפט. בנוסף, הפרקליטות ביקשה לקבוע כי בחמישה ביולי, עת חידוש הדיונים בתיק 4,000, תיפתח עדותו של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר אבי ברגר. בקשה זו נדחתה. 

לבסוף קבעו השופטים במשפטו של יו"ר האופוזיציה כי הפרקליטות תעביר להגנה את חומרי החקירה החסרים עד ה-5 ביולי, וכי החקירה הנגדית של ישועה תתחדש ב-12 ביולי. כעת, אם כן, נראה שתתרחש דחייה נוספת במועד המשך המשפט.