עו"ד ששי גז התייחס הערב (שני) להרשעתו של לקוחו אריה שיף, במסגרת עיסקת טיעון, בהמתה בקלות דעת של מחמד אלאטראש, שנורה על ידו בערד, לאחר שניסה לגנוב את רכבו. בריאיון לתוכנתם של בן כספית ואריה אלדד ברדיו 103FM, סיפר גז כי לכל אורכו של המשפט היה יחד עם שיף בהליכי גישור שבסופם הגיעו להסכמה באשר לסעיף ההרשעה: "הגענו היום להסכמה בינינו לבין הפרקליטות, ששיף יודה בכתב אישום מתוקן", אמר. 

עו"ד גז ציין כי "בהסדר הטיעון קיים סייג של המדינה, שהסכימה ששיף אכן היה מאוד קרוב למצב של הגנה עצמית, אך מבחינה אובייקטיבית על פי החוק הוא לא הגיע למצב של הגנה עצמית". עוד אמר הסנגור כי בית המשפט בדק היום את האפשרות ששיף ירצה עבודות שירות ולא מאסר: "בעסקת טיעון כולם מוותרים, אני ויתרתי על הצד שלי להגיע לזיכוי, והמדינה ויתרה על הצד של להחמיר בעונש".  

כשנשאל האם שיף אכן ימלא את עונשו בעבודות שירות וללא עונש מאסר, השיב עו"ד גז כי מוקדם מדי לקבוע מה ייגזר בסופו של דבר: "זה עדיין לא סופי, כי אין גזר דין ולא היו טיעונים לעונש". בהמשך הביע תקווה כי הפרשת לא תסתיים בעונש מאסר: "העובדה שבית המשפט שולח בתחילת הדיון לבדוק את האפשרות הזאת, מעודדת ביותר".

בהמשך, הביע הסנגור את דעתו על הפעולה השנויה במחלוקת שביצע שיף כלפי אלאטראש, שניסה לגנוב את רכבו באישון לילה: "אנחנו לא בארה"ב. בישראל כל מה שנוגע להגנה עצמית הוא דיי מצומצם", קבע. גז הודה כי מדובר בסיפור מורכב וסבוך: "זהו אחד התיקים הבודדים שאתה לא יודע מי הטוב ומי הרע. אני שואל כל בן אדם ששומע אותנו, מה הוא היה עושה במצב של שיף, בו היה מתעורר ב-2 בלילה כשאשתו ישנה לידו ורואה פורץ שנמצא ברכבו ועוד שני פורצים לידו? איך הוא היה מתנהג?"

לסיום, התייחס עו"ד גז ל"חוק דרומי" והסביר מדוע אינו היה תקף על המעשה שבו הואשם אריה שיף: "הסיבה לכך היא שבמקרה שלו, האירוע לא קרה בביתו אלא ליד הקראוון בו שהה. השאלה האם הקראוון הוא הבית שלו היא שאלה קשה". עו"ד גז אמר כי לדעתו יש צורך בשינוי החוק, כך שיוכל לתת מענה גם למקרה שאירע למרשו: "אני חושב שצריך לתקן מיד את החוק, ובעקבות המקרה של שיף דיברו איתי הרבה חברי כנסת, אבל כעת זה החוק הקיים".