יוסי חברה, אביה של לין, אחת הילדות מהגן של כרמל מעודה, שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM לקראת גזר דינה של הגננת שינתן מחר. "מבחינתי, אין שום עונש שיכול לספק אותי, או את אחד מההורים. אנחנו מתמודדים יום יום עם מעשיה, והצלקות הן לתמיד", אמר חברה.

לדברי האב, התקופה האחרונה מחזירה את הורי הילדים שחוו התעללות לאחור. "הכל צף ועולה למעלה ואנחנו מרגישים את הסוף לו חיכינו כבר שנתיים. נלחמנו להגיע לרגע הזה והתחושות הן לא פשוטות, אבל מחכים לשמוע מה בית המשפט יחליט. בכל מקרה, אני לא חושב שיש עונש שיכול לכפר על מה שהיא עשתה", הוא הוסיף.

מעודה, אשר הורשעה ב-17 מתוך 18 סעיפים, היא לטענתו "המתעללת הכי גדולה שידעה המדינה. היא הוציאה עשרות אלפים לרחוב כשהפרשה התפוצצה. אני יכול להגיד שאין רק כרמל מעודה אחת בישראל, אבל כאן הכל מגובה בסרטונים שפירקו כל אדם שצפה בהם. אני לא מצליח להבין את המניע, אף פעם לא אצליח, זה קיים ורואים אנשים נורמטיביים שפשוט מרימים ידיים כשעובר עליהם משהו".

האב שיתף כיצד התנהלה הגננת לאורך כל תקופת המשפט ואמר כי "היא הייתה מגיעה ומחייכת לנו בפרצוף, מעולם לא הביעה חרטה עד הרגע בו היא שמעה מה הפרקליטות דורשת עבורה כעונש. רק אז, עורך הדין הסתובב אליה, לחש לה משהו באוזן והיא נעמדה ובפעם הראשונה הביעה חרטה. אנחנו לא מאמינים לשום מילה שיוצאת לה מהפה".

עבור חברה, הפרשה שינתה את החיים מהקצה לקצה. בתו לין, אשר אינה מופיעה כחלק מכתב האישום נגד מעודה, עוברת טיפולים על מנת להתאושש, חברה מספר. "היא בת 5 וחצי היום, אישית אני לוקח אותה כל שבוע לטיפול פרטי. אנחנו דואגים ומחבקים אותה, מראים לה עולם אחר, עולם שבו אנשים הם בני אדם ולא מפלצות", הוא מתאר.

"אני בן אדם שונה לחלוטין ממי שהייתי לפני הפרשה, נשרטתי ברמה קיצונית. לקחתי את זה למקום בו אני מתעסק בפרשה ביום יום שלי, זה פגע לי בהורות ופגע בי, הרגשתי כישלון תקופה ארוכה, כי בכל זאת מדובר בבת הבכורה שלי", הוסיף האב ואף טען כי "אני לקחתי את כל הפרשה על עצמי למען כל הילדים של כרמל מעודה, הגענו לסוף ואני מקווה שהיא תקבל את העונש המתאים".