ביום שני השבוע הורשע אריה שיף בהמתה בקלות דעת של מחמד אלאטראש, בו ירה למוות כשראה אותו מנסה לפרוץ לרכבו. בנו של אריה, בן שיף, שוחח הבוקר (רביעי) עם ינון מגל ובן כספית ב-103FM על תחושותיו לאחר ההרשעה.

"בסך הכול אנחנו מרגישים שהוא זכאי ויודעים שהוא זכאי, אבל יש הקלה למשפחה. יש כאן הליך מאוד קפקאי שאנחנו לא רוצים שאבא שלי בן ה־70 ינהל, זה סיוט למשפחה. עשינו הסכם טיעון כי בסופו של דבר אתה רואה את אבא שלי בגיל 70 שעובר את התהליך הזה, שבאמת סיוט שאני לא מאחל לאף אדם. אתה רק רוצה שזה יהיה מאחוריך. מצאנו את הרע במיעוטו, טיעון שאנחנו יכולים לחתום עליו ולהמשיך בחיינו, כזה שיכול להביא את אבא שלי לקבל את המינימום של העונש. זה הרע במיעוטו", פתח שיף את דבריו.

"הבן אדם היה בסכנה, עובדה שהפרקליטות הסכימה להכניס את הסעיף של קרבה לסייג שאומר אריה שיף אנחנו יודעים שהגנת על חייך אבל אם היית עושה את זה מטר וחצי שמאלה ככל הנראה החוק היה מכסה עליך. זה שערורייתי לחשוב מישהו צייר קו בחול ואמר כאן מותר וכאן אסור. צריך שזה יהיה מוגדר בחוק כמו שצריך. שאנשים יבינו שרכושם דמן וחייהם לא הפקר. אנחנו נחקוק את החוק הזה שאבא שלי יהיה האחרון", הוסיף.

"אנחנו כבר בשלב הזה נשלחנו לתחקיר כשירות לעבודות שירות שזה מאוד מעודד שמאשרים דבר כזה. מעביר שיהיה חיובי ויעבור את התחקיר. הציבור כולנו איתנו, עם ישראל תומך ומאמין שמקרה אריה שיף יכול להיות כל אחד מהם ומזדהה איתנו בצורה אדירה. זה מחמם את הלב. אנחנו מודים לכולם באמת, לכל מי שליווה ותמך ותרם והגיב. זה עשה את כל ההבדל", סיים שיף.