אפרים דמרי, עורך דינו של ח"כ דוד ביטן, שמואשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים, התייחס בראיון לניסים משעל וגיא פלג ב-103FM, התייחס לאפשרות כי חבר הכנסת יבקש חסינות: "את כתב האישום קיבלנו רק שלשום, ולא קיבלנו את כל חומר הראיות. אנחנו נשקול את כל דרכי ההגנה הנכונות ביותר. עדיין לא החלטנו לגבי חסינות, שוקלים את זה, נשקול. חבר הכנסת ביטן איש חכם מאוד, הוא יקבל את ההחלטות יחד עם צוות ההגנה שלו".

דמרי התייחס לכך שבעיתון "הארץ" פורסמו תמלילים מעימות בחדר החקירות בין ביטן לחבר לשעבר שלו. שם המקורב טוען כי סוכם שביטן יקבל דירה במרכז ראשון לציון במסגרת עסקת טיעון: "חבר הכנסת ביטן זכאי, עומדת לו חזקת החפות. חשוב לציין שבשימוע היועמ"ש מחק חלק מהחשדות, ואנחנו מאמינים שבעזרת השם בית המשפט יזכה אותו מהשאר. יש לי ניסיון בלא מעט תיקים, עברתי באופן יסודי על חומר הראיות, ולאחר עיון מעמיק הסעיפים שנותרו נגד ח"כ ביטן בכתב האישום, הוא לא קיבל כסף לכיסו. גם בכתב האישום עצמו אין טענה כזו, אין אישום שהוא קיבל כסף ישירות. העובדה היא שלקח המון זמן לפרקליטות להגיש כתב אישום, הם התלבטו מאוד". 

בהמשך דמרי נשאל האם מתקבל על הדעת שיו"ר הקואליציה יושב במרתף של חנות עם יזמי נדל"ן ומנהל איתם שיחה איך אפשר לעזור להם לקדם פרויקטים בעיריית ראשל"צ. דמרי ענה כי "ראיתי את אותם סרטונים, כולנו ראינו. הסרטונים עצמם, זה שיש שם שיחה בין ח"כ ביטן ליזמים וחברים זה לא אומר שהיה שם שוחד, ושבאותה סיטואציה עצמה יש קשר לשוחד".

לבסוף אמר דמרי כי "היועמ"ש עושה את מלאכתו, אבל תיק שנסמך כולו על עד מדינה שמיהמנותו מוטלת בספק כי הוא עד משוחד. ח"כ ביטן נתן הוראה ללכת עם המשפט הזה עד הסוף, לא הולכים לעסקת טיעון".