יעל טולצינסקי, אמה של לין, אחת הילדות מהגן של כרמל מעודה, שוחחה הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM לקראת גזר דינה של הגננת שינתן בהמשך היום. "אנחנו מצפים לעונש המירבי, הפרקליטות דרשה 14 שנה ואני מאוד מקווה שיהיה כאן שינוי במדינה, זה הזמן של השופט לעשות שינוי בדרך הזו".

כשנשאלה על שלום הילדה השיבה כי "יכול להיות יותר טוב, זה בא והולך. הילדה עוברת טיפולים אם זה עם פסיכולוגית, מטפלת רגשית, ניסינו לאחרונה דרך נטורופתית. יש לה המון כעסים, המון התפרצויות זעם, היא לפעמים פוגעת בעצמה כך היא מתמודדת עם דברים".

בהמשך, הוסיפה כי נחשפה לסרטונים ממצלמות האבטחה, בהם תועדה ההתעללות גם בבתה: "לין מופיעה לא קצת בכתב האישום היא דורכת עליה, יושבת עליה, מצליפה בה עם מגבת, מטלטלת אותה, זורקת ומטיחה אותה על כיסא כמה פעמים, פעם אחר פעם, כשרואים שהילדה צורחת, כמובן לא שומעים אבל רואים את חוסר האונים והפחד שהיא משליטה על הילדים".

"אני לא יכולה לתאר במילים את ההרגשה, אתה מרגיש שהרצפה נשמטת ואתה לא יודע איך לאכול את זה איך להתמודד עם זה. אתה מרגיש כישלון בתור הורה", סיפרה. 

טולצינסקי נכחה בכל דיון בעניין הגננת המתעללת בשנתיים האחרונות, והיא צפוייה להגיע גם היום בשעות הצהריים לבית המשפט המחוזי בלוד, "לדעתי בתור הורה אתה חייב להיות נוכח, להיות שם". 

בסיום דבריה התייחסה למאבק של הורי הגן, ועל הניסיון של חלקם לפגוע במעודה: "כולנו מגנים אלימות, לא עשינו משהו שעובר על החוק, כל דבר היה רק לפי החוק. אני חושבת שאי אפשר להגיד שעברנו קמצוץ ממנו, אם יכולנו לעשות יותר - היינו עושים יותר".

כזכור, בית המשפט המחוזי בלוד קבע כי הגננת כרמל מעודה, הורשעה בהתעללות בקטינים חסרי ישע, במספר רב של מקרים. כמו כן, חלק מהאישומים כוללים התעללות, וחלק תקיפת קטין על ידי אחראי.